Verward en onrustig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daantjez85, 15 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjez85

15 mei 2016
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hartstikke nieuw hier.
    Ik ben nu 5 weken zwanger, heb sinds het moment dat ik mijn menstruatie moet krijgen al een zeurend gevoel (alsof ik het moet gaan worden) in mijn onderbuik. Daarvan weet ik dat dit er bij hoort.
    Maar gisteren had ik plotseling wat donker bruin/rood gekleurd slijm en vanmorgen iets roze. Ik heb geen steken in mijn buik (buiten het zeurende gevoel om) maak raakte er toch wat van in paniek.
    Ik maak me hier erg ongerust over heb 27 mei de termijn echo.

Wij zijn namelijk al 4 jaar bezig om zwanger te worden en nu is het met hulp gelukt en ben nu zo bang dat het fout gaat.
    Maak ik me te ongerust?, Kennen jullie dit, wat zijn jullie ervaringen?

Liefs

2. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap dat je er van schrikt, je wilt helemaal geen bloed zien als je zwanger bent, maar het komt vaak voor. Zeker in het begin, als er nog dieper ingenesteld wordt, kan er een bloeding ontstaan. Ook is de boel beter doorbloed, waardoor er een vaatje kan knappen. Ik heb vanaf het moment dat ik zwanger ben tot nu regelmatig bloedverlies, bruin, roze, helderrood en verschillende hoeveelheden. Met de kleine gaat het super. Zolang je geen krampen hebt, is het een kwestie van afwachten.

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan helaas 2 kanten op, ik heb 3 x bloedverlies gehad, 2 x werd het een miskraam, deze keer ben ik zwanger! Kloppend hartje gezien en zag er allemaal goed uit.
    Is het bloeden gestopt /minder? Vaak doet een miskraam echt wel goed pijn en dan verlies je ook meer bloed

4. Daantjez85

15 mei 2016
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi Koekie83,

Bedankt voor je snelle reactie!
    Het is allemaal zo spannend en ik voel van alles. dat mijn hoofd ongeveer overuren maakt in wat is goed en wat is niet goed.
    Ik probeer ook constant tegen mezelf te zeggen dat ik me niet te druk moeten maken en je kunt natuurlijk van alles op internet vinden.
    Maar is toch fijn om van ervaringsdeskundigen hun ervaringen te horen.

Nogmaals bedankt

5. Daantjez85

15 mei 2016
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi winddanser.

Bedankt voor je reactie.
    Ik weet eigenlijk niet eens of ik dit bloedverlies mag noemen.
    Was gisteren wat donker bruin slijmerig maar absoluut geen grote hoeveelheid. En heb ook geen echte pijn in mijn buik, behalve het zeurend gevoel wat je ook kunt hebben als je menstruatie begint.

Wat fijn dat je nu een goede zwangerschap hebt, alle geluk!

6. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik had vorige zwangerschap ook af en toe kleine beetjes roze/rood/bruin verlies, denk door gevoelige baarmoedermond. Kon het op een gegeven moment ook relateren aan persen op harde ontlasting of gemeenschap of harde niesbui ofzo. Was erg spannend maar allemaal goed gekomen.
    Deze keer nog niet gehad, alleen met innestelling.
    Je kan altijd gyn bellen als je ongerust bent?
    Alleen kun je met dit termijn helaas nog zo weinig met zekerheid zeggen...

7. Daantjez85

15 mei 2016
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi 1 Hanneke,
    Bedankt voor je reactie!
    Ik moet denk ik zolang het geen echt bloedverlies wordt
    geduldig afwachten.en positief blijven denken.
    Wat je zegt ze kunnen nu nog zo weinig zeggen.
    Ik tel af naar 27 mei

Liefs

8. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan alle kant opgaan. Ik heb tijdens al mijn zwangerschappen bliedverlies gehad. Bij mijn miskramen namen de symptomen ook af vlak voor dat bloedverlies. Sterkte met de onzekerheid!

9. Daantjez85

15 mei 2016
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Beste Minty
    Dank voor je reactie.
    Ik heb mezelf maar voorgenomen dat als ik niet echt bloedverlies heb ik uit ga van het beste. Heb op deze pagina veel gelezen erover. Tot 27 mei zit er niks op dan afwachten.
    En probeer er ook al is dat soms erg moeilijk er toch wel van te genieten.

Liefs

10. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Is het bij eenmalig bloedverlies gebleven? het kan vanalles zijn maar kan ook innestelingsbloeding zijn, bij mijn eerste zwangerschap had ik met 5.5 weken ook donker bloedverlies ik schrok me kapot ook de gyneacoloog gebeld maar was te vroeg voor een echo ik moest echt wachten. Bleek een innestelingsbloeding te zijn (was iets later dan normaal). Moeders voor moeders kwam die dag zij stelde me beetje gerust door nog een test achter te laten die deed ik een paar dagen later en de test was een stuk donkerder dat gaf mij rust..
    Hopelijk gaat alles goed met je kleintje!! Succes met wachten

11. Daantjez85

15 mei 2016
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi vlindertjeh

Het is tot nu toe eenmalig geweest en was een klein beetje donker kleurig.
    Heb wel buikpijn maar geen krampen. Echt pijn zoals ik normaal heb als ik mijn menstruatie moet krijgen.
    Maar heb begrepen Door verschillende artikelen dat dat er bij hoort, mijn lichaam past zich aan?!
    Hoe ongeduldig ik ook ben zal inderdaad moeten wachten tot de termijnecho.maar de reacties hier stellen me dan ook wel wat gerust. Blijft gewoon spannend, zeker omdat we het al zolang proberen.

Liefs

12. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat had ik deze zwangerschap ook! 2 dagen bruin slijm, 1 x wat roze slijm en verder niks meer erna. Innestelingsbloeding kan het ook zijn.
    Hopelijk voel je je door alle reacties wat rustiger, ken t gevoel van onrust.

13. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Ik heb het nu al 2 weken iedere dag, klein beetje bruin bloed en zeurderig gevoel in mijn buik. Maar het wordt nooit erger, nooit echt krampen en rood bloed, dus ik ga er maar vanuit dat het goed zit! En ook als het niet goed zit, kan ik er niets aan doen om dat te veranderen.. Ik onderga het maar gewoon... 24ste heb ik de eerste echo. Jij succes met afwachten!

14. Daantjez85

15 mei 2016
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi ffff

Dat probeer ik ook constant tegen mezelf te zeggen.
    We kunnen er inderdaad niks aan doen, dat is zeker waar. Probeer tussen de spanningen door er wel van te genieten.
    Jij ook succes met wachten!!

Liefs

15. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Misschien voelt het voor mij ook iets minder beladen, ik heb niet 4 jaar hoeven hopen / proberen op een kindje. Maar ook mij vliegt het af en toe aan, en dan probeer ik mezelf maar weer voor te houden dat ik dit gewoon niet zelf in de hand heb. Ik doe alles wat ik kan om het goed te laten lopen, en nu dan maar fingers crossed dat het goed gaat.. ;)

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    had precies hetzelfde, bleek niets ergs te zijn, succes

Deel Deze Pagina