Cecile drinkt niet altijd haar flessen leeg ik bied haar 150cc keer 6 aan, maar ze drinkt ze niet altijd leeg. Momenteel ook minder omdat ze keelonsteking heeft. Maar ze lijkt echt vol te zijn, want na 10 minuutjes probeer ik het laatste beetje aan te bieden maar dan wil ze het echt niet hebben.
Dan ook niet meer geven/dwingen. Als ze goed groeit voor de rest en goede poep en plas luiers heeft, alert is.. is t goed. Gewoon wel in de gaten houden dus.. Justin dronk de laatste weken ook heel slecht (600 cc) op n dag ofzo. Nu zit ie weer terug op 900 cc.. Ahh wat sneu, zo klein en dan al n keelontsteking, arme schat! Dikke knuffel aan haar vanaf hier hoor!
Je maakt je direct zorgen he als ze gelijk minder drinken. Cecile drinkt ook zo nu ongeveer 600cc op een dag. Maar goed ik hou het wel in de gaten ze wel verder tevreden na de voeding. Ze groeit wel goed en de luiers zijn ook wel altijd nat en poepen doet ze ook gewoon wel. Schrikken was het wel dat het een keelonsteking bleek te zijn dus daar zou ze ook nog wel last van hebben, maar zo,n kleintje kan nog zo weinig zeggen en dat is dan best hartdragend. Gelukkig gaat het stukken beter met de,r alleen het drinken kan dan beter. Maar zat is zat inderdaad.