zoals de titel al zegt de flessen melk gaan er heel moeizaam in. meestal laat hij 50 cc staan (bied 4x 200cc aan) als ik het in een bordje doe en met lepel geef (ingedikt met jbpm) eet hij het wel op. ook diksap drinkt hij moeizaam uit fles. ook tuitbeker gaat moeilijk (terwijl dat eerst wel goed ging. Iemand tips?
Hier een meisje van 7 maanden dat opeens de flessen ook niet meer leeg drinkt. Ik maak er niet zo'n punt van. Denk dat ze gewoon genoeg heeft door groente en fruit dat ze er bij krijgt. Zo niet dan gaat ze vanzelf wel weer meer drinken.
Dat is inderdaad wel vreemd (met lepel geven heb ik nog niet geprobeerd). Hier gaat het met de ochtendfles steeds slechter. Vind ik zelf wel vreemd, want zou verwachten dat ze dan het meeste honger heeft.
ja heel apart. hij slaapt momenteel ook weer veel slechter.nooit goede slaper geweest hoor. zijn zins 1,5 week ook met brood bezig daar maar ff mee stoppen misschien kan hij dat nog niet aan ofoz
4x200 is ook best veel voor die leeftijd, dat is gewoon het maimum. Misschien gewoon kleinere flessen aanbieden?
ander zuivel gaat niet ivm koemelk allergie. geef hem nu overdag 3 flessen. gaat er nu weer redelijk in en meestal komt hij dan nog rond 11 uur/half 12 omdat hij honger heeft.