Haha... je kent dm niet denk ik? Grapje he dm. Rtfm?? Readthef.ckingmanual?? Of wat??vertel anders kan ik niet slapen!! En ik kan nog mooi een uurtje pakken
Hier nooit warm water uit de kraan gebruiktl werd hier afgeraden door de watermaatschappij en de reperateur van de CV. inderdaad vanwege de zware metalen en bacterien. Sterker nog, het word zelfs afgeraden voor volwassenen om warm water uit de kraan te drinken. Zegt genoeg, lijkt me. Hier legde de monteur het ook uit dat de kraambureaus en zo het verkeerd begrepen hebben.hartnekkig om dat eruit te krijgen. Er 7s een tijd geweest dat er helemaal geen water uit de kraan gebruikt mocht worden. Dit ivm te hoge fluor (of chloor??) Gehalte. Mijn moeder heeft voor mn zusje van 19 , bronwater gebruikt. Op een gegeven mokent was het veilig om (koud) water uit de kraan te gebruiken voor de fles. De kraambureaus hebben dit op gevat als AL het water mag gebruikt worden. Dat mag dus niet...
Volgens mij is deze discussie al keer op keer gevoerd, en voor beide meningen zijn mensen te vinden. Wij lopen bij de kinderarts ivm kma en ook deze zei dat gewoon warm kraanwater gebruikt kan worden. Maar er zal vast een andere arts zijn die zegt dat dit absoluut niet kan. Gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt.