Mijn mannen hebben avent-flessen met speen 3 erop. Nu is het alleen zo dat ze ongeveer 7 min over hun fles doen... Ook de papfles met de 1-2-3 speen is zo ontzettend snel leeg... En als de fles leeg is, is het tijd om te huilen. Ze stoppen pas als ze geboerd hebben, verder hebben ze geen krampjes ofzo en terug naar speen 2 heb ik ook geprobeerd en dan doen ze er wel helemaal 2 minuten langer over hahaha Iemand tips om ze langer over de fles te laten doen???
In eerste instantie gebruikte ik difrax maar omdat ze deze ook zo snel leeg hadden zijn we naar avent gegaan... Dit is goed gegaan tot nu
Misschien toch weer difrax proberen? Wij hebben dat geklungel ook een tijdje gehad. Van alles geprobeerd, uiteindelijk weer terug bij difrax en ineens ging het wel goed..! Maar ik was allang blij! Maar helpt speen 1 niet van avent dan? En indikken zou je ook nog eens kunnen proberen. Succes..!
Nou 1 van de heren was t er al niet mee eens dat speen 2 er weer op zat... kwam volgens mij niet genoeg uit naar meneer zn zin haha
Ze zullen moeten wennen aan langzamer drinken, als je dat graag wil. Kan me voorstellen dat je zoon dan ook even protesteert bij een kleinere speen. Doen ze lang over het boeren? Zo niet (en het huilen dus acceptabel is) en ze verder geen problemen ondervinden van het snelle drinken, moet je voor jezelf bepalen of het nodig is ze langzamer te laten drinken. Denk dat de uitkomst toch echt in een kleinere speen of een andere fles ligt, aangezien de papfles er ook zo snel in gaat. Bij een kleinere speen dus gewoon volhouden, ze wennen er vanzelf weer aan op den duur (hier overigens difrax-dentalspeen en voeding verdikt, pas toen ging uk rustiger drinken)
Nou de mannen boeren heel snel en voor Noah is het dan goed.. Kyan heeft nog wel zuigbehoefte maar hij vind zn tut prima. Ik zit er verder niet mee dat ze zo snel drinken maar je hoort altijd dat een kindje 15 tot 20 min over een fles moeten doen, en dat doen ze nou eenmaal niet...
Herkenbaar! Noah drinkt zijn flesje ook binnen 5 minuten leeg en ik kreeg inderdaad ook te horen dat hij er 15-20 minuten over moets doen. Ik haal de fles er wel regelmatig uit maar verder vind ik het prima zo. Hij heeft geen last van krampjes, hij boert netjes en verder is hij wel verzadigd want hij komt netjes om de 4 uur 5x per dag dus ik doe er verder niets aan.