tjsah wat moet ik hier nu mee??

Discussion in 'Flesvoeding' started by paars, Jun 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paars

paars Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,117
    18
    38
    hallo,

Mijn zoontje is nu 14 weken.
    Vanaf het begin al niet goed reageren op de voeding.
    Heel erg spugen
    Heel erg krampen
    Huilen tijdens de fles
    veel pukkeltjes op gezicht
    op een gegeven moment niet meer willen slapen.
    Toen overgestapt op friso comfort.. hielp niet werd alleen maar erger.. toen overgestapt op ha.. Khad in 2 dagen compleet ander kereltje!!

Ik mocht de afgelopen 2 weken in het ziekenhuis komen voor een allergie test vorige week vrijdag en die week daar voor..
    ze geven dan voeding eerst 10 cc 20 min wachten en zo steeds meer cc voeding.. 1 x zou er normale voeding in moeten zitten en 1 x de verkeerde zeg maar.

En nou komt het.. hij reageert bij allebei totaal verkeerd.. de 1e keer gelijk dezelfde dag vreselijke krampjes snotterig uitslag... hij was de hele week niet te genieten.!! tsja dan denk je dan zou het bij de andere goed moeten gaan.. maar nee hoor.. heel erg huilerig s avonds niet meer op bed willen normaal laat ik hem 5 min huilen dan is ie vertrokken... maar hij krijst nu alles bijelkaar.. soms laat ie even hele harde windjes en dan is het weer over...
    Wat moet ik hier nu van denken???
    Morgen krijg ik wel de uitslag.. maar ben zo bang dat de ka zeg dat er niks aan de hand is terwijl ik wel zeker weet dat er wel wat is..
    Ik was zoo blij dat hij geen pijn meer had.. en heb nu weer het idee dat ik weer bij het begin ben..:(

en normaal gesproken gaan gewoon darmkrampjes na 3 maand weer over toch??

Is er iemand die hier ervaring mee heeft..

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Zal toch echt afwchten worden wat de ka zegt.. als hij zo duideliijk reageert zegt die heus niet dat er niets aan de hand is hoor.. Het is moeilijk maar afwachten wat er gezegd wordt..

Share This Page