Hallo! Ik zit een beetje in de knoei met mijn zoontje zijn voedingsschema nu. Hij is 7 maanden. Nog even erbij vermelden dat ik in België woon en schema werd geadviseerd door cb hier. Ons schema is momenteel als volgt: 8u: bv maar wordt 150cc+5 11u30: 150-200 gr groenten + beetje water of sap 15u30/16u: 150-200 gr fruit + beetje water of sap 19u: 150cc+5 23u: 150cc+5 (soms met schepje rijstebloem) Ik gaf eerst na fruit en groenten nog een flesje melk en dan ging hij na de fles van 19u slapen dus ongeveer rond 20u. Maar hij drinkt niet meer van die flesjes nu. Ik maak me ook zorgen dat hij niet genoeg opvolgmelk binnen krijgt. De flessen van 150cc gaan namelijk niet helemaal op en zo kom ik net niet aan 500cc per dag dus. Wat kan ik veranderen aan mijn schema zodat hij toch genoeg melk binnen krijgt? Alvast bedankt!
Hallo! Belangrijk in ieder geval is dat hij goed groeit. Vocht is zo wel net oke. Je zou kunnen kijken of het uitmaakt als je bv de eerste voeding pap maakt wat je lepelt. Misschien maakt dat uit en kan je daar iets meer van geven 180+6. Kijk maar even of het lukt. Succes groeten Femke