Fles niet leeg.

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door jannn, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Mijn zoontje laat vanaf gisteren heel de dag elke fles 50 cc staan en komt toch ondanks dat hij het laat staan om de 4 uur.

Moet ik me hier zorgen om maken?? Hij dronk eerst de fles achter elkaar leeg en zit nu steeds een beetje te klieren! En stopt gewoon als hij niet meer hoeft.

Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?

Hij krijgt nu 170 ml om de 4 uur. Jullie zullen misschien wel denken waarom zo'n gekke hoeveelheid? Ik ben het aan het opbouwen van 150 naar 180!

Ik hoor heel graag van jullie

Liefs Jannn

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ws hoef je niet op te bouwen en heeft hij zo genoeg. Kan ook een fase zijn, dat het over een paar dagen weer anders is.

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Mijn zoon liet ook ineens veel voeding staan. Ik ben vandaag begonnen met een ander flesje en nu gaat ht veel beter. Het zal bij hem wel aan de speen liggen, het ging denk ik te langzaam en dan viel hij in slaap.

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    HIj drinkt nu nog minder dagn 165 en dat dronk hij altijd goed leeg. Ik geef m maar 5 meer en laat 50 staan. Dus het heeft niet te maken met het opbouwen.
    Ook niet met de fles :) Pas overgestapt naar een andere fles toen ging het beter..

Kan het te maken hebben met een sprong ofzo?

Liefs

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn dochter van 11 weken drinkt de laatste 2 weken ook minder. Geen idee waar het door komt. Mss de leeftijd.. Hoe zwaar is jouw zoontje?

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hij is op 200 gram na 6 pond!

Raar hoor.. Kweet ook echt niet wat het is.. Als hij dit langer dan een week doet bel ik het CB maar. TOch kom hij gewoon om de 4 uur. Je zou zeggen dat hij dan eerder moet komen.

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    6 pond? Bedoel je niet kilo? ;)

Zolang hij vrolijk en alert is en genoeg plasluiers heeft zou ik me niet druk maken..

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ow ja 6 pond hihi.. Sorry Ik zeg het altijd verkeerd!

hoeveel weegt jou dochtertje dan?

9. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    jeetje ik schrok ook al 6 pond. ik dacht dat ik een kleintje had haha. die van mij is een paar weken jonger en is 8 pond

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    vrijwel elke baby maakt weer zo'n sprongetje rond deze leeftijd en gaat klootviolen met de fles en laat voeding staan. Hier laat dochterlief ook regelmatig zon 50 over in de fles.. toch blijf ik haar 180/6 aanbieden omdat ze ook flessen leegdrinkt..
    waar je op moet letten of ze lekker alert blijven en voldoende plasluiers heeft.. zolang dat het geval is, zit je baby waarschijnlijk weer in zon overgangsssprong en moet je je niet te druk maken over de voeding die die laat staan.

Deel Deze Pagina