Ik heb vanmorgen bij mijn dochter gezien dat er precies bovenaan tandjes zijn die klaar staan om door te komen. Het tandvlees voelt heel hard aan en als je er wat druk op zet zie je de aftekeningen van de rechtse tanden naast de snijtanden. Ze bijt ook op haar duim met haar rechtse kant van haar mondje. En ik zie ze dikwijls met haar handjes over haar mond en neusje wrijven. Ook kwijlt ze enorm veel Kan dit al op 4 maanden? Wij dachten dat het van de verkoudheid was, maar nu ik dit gezien heb denk ik dat ze hierdoor misschien elke nacht wakker wordt. Nog mama's met baby'tje waar de tandjes vroeg zijn doorgekomen?
Ja hoor, dat kan heel goed. Hier ook met 4 maanden de eerste twee tanden. Nu met bijna negen maanden zijn alle 8 voortandjes erdoor....
Ja hoor, dat kan 't is niet eens extreem vroeg, (wel vroeger dan gemiddeld, maar niet extreem). Hier beide meiden ook rond die tijd de eerste tanden.
Mijn dochter kreeg met 6,5 maand haar eerste 2 tandjes. Nu is ze 9 maanden en komen er 6 tegelijk door. Echt, een drama nu. Niks willen eten, niet drinken, niet willen slapen, diarree, continu huilen, kwijlen. Ik zit er ook bijna doorheen haha
Herkenbaar! Bij zoon ook met 4 maanden zijn ondertanden, bij dochter met 6 maanden de ondertandjes. Volgens mij is 6 gemiddeld en 4 maanden wat vroeg, maar zeker mogelijk!
Ja hoor, kan! Onze zoon kreeg met 5 maanden z'n eerste tandje en in drie maanden tijd zijn er maar liefst 8 tandjes doorgekomen! Nu staat het alweer een tijdje stil, maar vermoed ik dat er nu een kies doorkomt
Kan hoor mijn oudste docher had op 3maand 2 tanden en opn4maand al 6 , op 11 maand compleet melkgebit . op 4maand eertse tandjes is niet uitzondelijk vroeg hoor