Aan het begin van mijn zwangerschap had ik behoorlijk last van mijn borsten. Ze groeiden echt tot belachelijke afmetingen (terwijl ik toch al een behoorlijke D-cup had) en mijn tepels deden soms zo ontzettend veel pijn dat ik niet wist waar ik het moest zoeken. Vooral als het koud was. In het tweede trimester was ik gewend aan mijn zwangere borsten en gelukkig was het toen ook niet meer zo koud. Maar sinds deze week zijn ze weer helemaal terug in beeld. Ze lijken nog zwaarder te worden dan ze al waren en mijn tepels... Auw! Ik ben blij dat ik nog geen colostrum lek, maar ik word echt simpel van de pijn. Is dit normaal in de 34e week? Hebben jullie dit ook? En wat kan ik doen om het minder pijnlijk te maken? Alvast bedankt voor jullie ervaringen en tips! Belle.
Ik heb ook erg zere borsten word er gek van.Er komt nu ook een beetje vocht uit 1 tepel.Ik zou ook wel willen weten wat ik er aan kan doen. Groetjes Miranda
ik heb ook enorm pijnlijke borsten. Ben inmiddels van cup AA naar een kleine D gegaan dus ze zijn pijnlijk, branden en jeuken als de gek. Bij mij zijn het vooral mijn tepels die pijn doen dus ik heb wat van die weggooi borstcompressen in een zakje in de vriezer gelegd zodat ze wat kouder worden en als ik dan weer even heel veel last heb stop ik die in m'n bh. Dat scheelt wel iets tenminste.
Hier ook, heb helaas geen tips voor je. Hoop ze hier wel te krijgen! Ben zelf van een C naar inmiddels een dikke F (neigt naar G) gegaan en ik word er echt ellendig van! M'n ribben en rug doen er gewoon pijn van! Heb er ook uitslag van onder mijn borsten van het zweet en door de jeuk open gekrabt wat nu verdacht veel op littekenweefsel lijkt. Dan die kl*te striae nog... Volgens mij zitten al m'n zwangerschapskilo's ook echt in m'n borsten, zo gigantisch! Oh en mijne lekken ook nog haha!
Helaas geen tips, maar maak wel hetzelfde mee. Had al een d cup en zit nu rond de f. De pijn en ook vooral de jeuk maken me helemaal gek. Ik smeer bepanthen tegen de jeuk, dat helpt wel een beetje, zonder smeren red ik het echt niet.
Heb in mijn zwangerschap nog geen dag pijn gehad aan mijn borsten... En nog steeds niet.. Ik moet maar blij zijn als ik het zo lees!
Ik had alleen de eerste maanden erge pijn, wat koude compressen hielpen wel maar alleen tijdelijk. Nou moet ik ook zeggen dat ze al vanaf vier maanden begonnen te lekker, maar ik weet niet of dat iets met de afname van de pijn te maken had.
Even een vraagje aan de dames met de grote borsten die cup E/F/G hebben. Wat voor een bh dragen jullie nu? Heb nu nog gewone bh's aan, maar ze zitten strak en absoluut niet lekker meer. Heb zelf 70 E. Heb al even bij de Hema en livera gekeken, maar als ik daar een E cup pak,is het gelijk een 90 E, dat is in mijn geval dan weer erg overdreven hihi. Maar de kleinere omtrekken met de grote cup zie ik nergens. Waar kan je ergens grote cup maar kleine omtrek kopen?
Bij mij is het nu even rustig, maar de eerste tijd had ik gewild dat je ze eraf kon schroeven! Ernaar kijken deed al pijn. Nu doen ze af en tpe een beetje pijn en zijn de tepels vaak wat gevoelig. Ik verheug me er nu al op te horen dat het in het komende trimester dus weer zeer gaat doen... Helaas ook geen tips hier...