Hallo! Ik ben voor de babykamer op zoek naar gordijnen met sterretjes. Heb van cottonbaby leuke stof gezien (donkerblauw met witte sterretjes) Zoiets zoek ik. Alleen dat is dan losse stof.... Zelf gordijnen er van maken zie ik me nou nog niet doen En opzich vind ik laten maken via die firma dan weer duur.... Iemand tips?? Groetjes Hilse
zijn er geen naaiateliers(turkse zijn goedkoop) bij je in de buurt of een omaatje die er wel raad mee weet? De stof die je bedoelt is niet duur hier 5,95 de meter. Vraag eens rond er zijn meer mensen die er raad mee weten dan je denkt. succes
bij de kwantum hebben ze witte stof met zilveren sterren erop, misschien hebben ze ze ook in het blauw. ik meen dat de stof iets van 7 euro per meter was inclusief maken
Wij hebben van die Turkse naaiateliertjes en die zijn vaak erg goedkoop. Werken enorm netjes. Woon niet in een hele grote stad maar hebben er wel meer dan 1 dus vermoed dat ze in andere steden ook wel zitten.
ken je niet iemand die kan naaien... want op de markt zijn die stoffen namelijk te koop??? Of je moet gewoon heel brutaal zijn en na de markt gaan en de stof zoeken en als iemand ook stof zoek vragen of ze voor een mooi prijsje ene gordijntje wilt maken voor je...(gewoon iemand ff op de schouder aantikken)
Stenzo heeft stof met sterretjes (ook wel online te vinden welke kleuren). Heb het niet in de gordijnwinkel gezien maar ook niet naar gekeken.
ik heb bauwe gordijnen met witte sterretjes van het merk esta for kids. is opzich geen dure stof euro 20 per 1,40m. ik heb het wel laten maken door een firma. ze hebben alles thuis opgemeten en opgehangen en gemaakt plus rails - haakjes - en embrasjes. kwam ik uit op 280 euro. als je er een foto van wilt zien mag je me wel een pbtje sturen
@ukkie & arual, zit hier in het noorden van het land en daar zijn niet zoveel turkse maar idd even gevraagd en hier vlakbij zit wel iemand.. Zal eens vragen wat dat daar kost. En zal even googlen op die stof! @Samantha, de markt is wel een goed idee nog! @pink, thanks! Ga ik zeker even kijken! @prachtigwonder, thanks voor de tip. ga er even op googlen!
Klopt daar staan ze niet?? Zijn te koop in de winkel. Het is deze print: peuterdekbedovertrek - 120 x 150 cm - HEMA