Welke autostoel hebben jullie ná de maxi cosi?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissQ, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik heb deze vraag al bij een ander topic gesteld, maar kreeg er (nog) geen reactie op, vandaar dat ik zelf even een topic hierover open.

Silvester is bijna 6 maanden en weegt ruim 8 kilo. Hij pas al bijna niet meer in de bak van de kinderwagen...... :-0 Ik moet me nu dus laten informeren voor een autostoel. Welk merk hebben jullie gekocht, wat was de prijs en hoelang kunnen ze erin? Heb gelezen dat er ook stoelen zijn waar ze tot hun 12de in kunnen? Zou dat iets zijn?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
    Qwizzle.

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Wij hebben de Romer King TS.
    Die is van 9 tot 18 kilo.
    Hij kost geloof ik rond de 200 euro, weet het niet precies want heb um van mn ma gekregen.

3. Niet meer actief

Wij hebben vorige week de maxi cosi Tobi gekocht..219 euro..

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb ook een maxi cosi Tobi (is in 5 standen te zetten) en betaalde 229 euro. Deze is van 9 tot 18 kg als ik mij niet vergis en Rick vindt het er prachtig in: hij kan lekker naar buitenkijken!

Enne: Rick past al niet meer in de kinderwagenbak sinds hij zo'n 3,5/4 maanden is hoor, maar hij is dan ook extreem lang. De wandelwagen in ligstand bood hier goede uitkomst!

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wij hebben de maxicosi priori XP in de aanbieding gekocht bij de prenatal voor 159 euro.
    Hij is van 9 tot 18 kilo.

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Wij hebben de Romer Duo. Dit is dezelfde als de Romer King, alleen dan met Isofix systeem. Kostte 250 euro.

Kijk eens op www.autostoeltje.com Scheelt echt een hoop met de winkelprijzen en is echt een betrouwbaar adres. Wij zijn erheen gereden en anders betaal je 10 euro verzendkosten...

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Handig, deze info! Maarre....moet je kindje niet zelfstandig kunenn zitten dan? Ik dacht dat ze in de maxicosi bleven totdat ze dus zelf konden zitten....

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik krijg iets heel vaags als ik op de link klik. Klopt het wel?

9. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Vanaf 9 kilo of 9 maanden mogen ze in een autostoel. ;)

Ik heb net als Linda een maxi cosi Priori XP, ook met een aanbieding gekocht voor € 104,50 (normaal € 219,--)

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik heb de link aangepast, hij klopte inderdaad niet...

11. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik zie dat de stoeltjes wel duurder zijn geworden, maargoed het is ook alweer ruim 1 1/2 jaar geleden dat wij ons stoeltje hebben gekocht.

Mijn zoontje was toen trouwens op 1 week na 9 maanden oud. Zolang de oortjes niet boven de achterkant van de maxicosi uitsteken, mag je kindje daarin vervoerd worden, het wordt zelfs ten zeerste aangeraden...

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij hebben ook de Maxi Cosi Priory en de daaropvolgende Rodi :)

13. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    wij hebben een baby comfort, die kun je ook onderuit draaien naar de maixi cosi stand.
    Tristan zat er al in toen hij 5 maanden was, omdat hij toen al uit de maxi cosi gegroeit was, hij was met 5 maanden ook al 9 kilo. dus dat kon wel.
    en Colin gaat dezelfde kant op. dus ben beniewud hoelang hij nog in de maxi cosi past. ik heb nu wel een andere dan bij Tristan en volgens mij zijn deze riempjes wat langer..

maar die bebe comfort stoel is geloof ik tot 4 jaar...... nou tristan is nu bijna 3.5 maar die zit er al 1.5 jaar in een grotere stoel. want ook daarvoor was hij al te groot.

ze mogen eigenlijk niet zo vroeg in een gewone autostoeltje maarja wat moet je dan... het paste gewoon niet meer.

14. Nicole28

Nicole28 Actief lid

2 okt 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    Lynn zit al vanaf dat ze net 5 maanden oud is in de maxi-cosi tobi. Ze is erg lang en pastte niet meer goed in de maxi-cosi. De tobi is een uitstekende stoel met verschillende standen. Wij zijn erg tevreden met deze keuze.

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij ook. :)

16. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    wij gaan ook voor de maxi cosi tobi.

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij hebben ons er nog niet in verdiept, maar we moeten in ieder geval er 2 hebben.

18. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Wij hebben een auto stoeltje vanaf 9 kilo tot 12 jaar. (stoel kun je helemaal uitelkaar halen)
    Heb ik nieuw gekocht via Ebay voor 30 euro..
    Voldoet aan alle eisen..

Groetjes Kalush

19. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Wij hebben de Maxi Cosi Priori XP, als ik opnieuw zou mogen kopen zou ik de Tobi nemen, dat gordelsysteem lijkt me wel handig!

20. TellMe

TellMe Niet meer actief

Deel Deze Pagina