Na iedere voeding spoel ik de fles om met koud en daarna heet water. Is dit eigenlijk voldoende of wassen jullie ze echt af? Verder steriliseer ik ze iedere dag of om de dag en was ze dan wel van te voren met afwasmiddel.
Dat is voldoende hoor. Ik spoel ze wel af met de flessen-borstel en heet water, zo krijg je melkrestjes echt wel weg. En dan 1x per dag afwassen met afwasmiddel en steriliseren.
Ik was de fles voor ieder voeding af ( met afwasmiddel).. en1 keer per dag mee in de vaatwasser.. Vind dat er zo'n vettige aanslag aan de binnenkant van de fles blijft zitten bij alleen afspoelen met warm/koud water.. Uitkoken of anders steriliseren doe ik niet meer.
Ik spoel ze iedere keer na gebruik met heet water af. 1 keer per dag met afwasmiddel en steriliseren doe ik al een maand of 6 niet meer hihi. In de vaatwasser doe ik ze niet, vind dat op de een of andere manier weer vies ( raar mens ben ik hoor hahaha) al die vetten enzo brrrr ik was alles van de kleine dus met de hand in gloeiend heet water.
tot 6 maanden deed ik de flesjes elke dag uitkoken. nu doe ik ze gewoon goed wassen met wat zeep. na elke voeding ff omspoelen onder de kraan en de restjes met een borstel wegschrobben.
Tot 6 maanden spoelde ik ze af met heet kraanwater, en 's avonds alles steriliseren. Geloof dat ik vanaf 3 maand om de dag, en vanaf 4/5 maand om de 2 dagen. Vanaf 6 maand gingen de flessen 's avonds mee in de vaatwasser op een warm of heet programma..
ik spoel hem af en steriliseer hem. dat heb ik altijd zo gedaan en doe dat nu ook, gewoon uit gewoonte. toen mocht je geen afwasmiddel ofzo gebruiken dus dat doe ik eigenlijk nooit. wassen jullie de rubber van de onderkant en de speen ook af?
Ik spoel ze af met heet water na de voeding. Na de voeding van 20.00 uur was ik ze af met afwasmiddel, en dan de sterilisator in. Ik zet ze overigens niet in de koelkast.
Ik was ze af met heet water en afwasmiddel. Gebruik 1 fles per dag en na de laatste voeding gaat deze in de vaatwasser. Spenen kook ik elke week nog uit.