Ik heb een vraagje... Ik heb een dochter van bijna 9 maanden. Haar schema ziet er zo uit; 7.00 fles 180/6 10.00 fruit 11.30-12.00 uur boterham, daarna fles 150/5 14.30 fruit/koekje/korstje brood 16.30 warme hap + soms een toetje 19.30 pap Sinds een paar dagen weigert ze de fles die ze tussen de middag krijgt. eerst kreeg ze altijd eerst een boterham en dan de fles, nu omgedraaid geprobeerd maar dan laat ze het ook staan. Ze drinkt nu max 90 ml en dat met moeite. De boterham vind ze veel lekkerder. Vanaf hoe oud mag je de fles laten vervallen door een extra boterham? Mijn dochter is sowieso meer fan van eten ipv fles. Wilde met 4 maanden de papfles niet meer maar van een bordje en was ook snel toe aan happen ipv drinken. Of de fles op een later tijdstip te geven? Ben alleen bang dat ze op 1 boterham dan geen volledig middagdutje wil doen. Alvast bedankt voor de reactie. Gr irma
Beste Irmatje, Jouw dochtertje vindt haar flesjes dus niet meer zo interessant! Zij wil liever happen en kauwen. Als zij behoefte heeft aan een extra broodje 's middags, dan mag je haar dit aanbieden. Je kunt haar flesje dan in middag geven. Groet, Anne