Lekkende avent flessen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Hiemtie, 19 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hiemtie

Hiemtie Lid

18 apr 2006
    75
    0
    0
    Secretaresse
    Alphen aan den rijn
    Het onderwerp zegt het al. SInds kort lekken de flessen aan alle kanten.
    Ik heb al een nieuwe speen geprobeert maar dat maakt niet. Heel hard aan draaien helpt ook niet. Weet iemand wat ik hier aan kan doen.

Alvast bedankt

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    lekt de fles zelf of is het je kleintje die zit te knoeien. wij hebben het namelijk ook gehad met avent en toen bleek dat alyssa de helft ernaast liet lopen. we hebben nu difrax en het gaat een stuk beter. (tis nog steeds een knoeikont)
    liefs doris

3. Hiemtie

Hiemtie Lid

18 apr 2006
    75
    0
    0
    Secretaresse
    Alphen aan den rijn
    hi hi...lisanne is ook een knoeipot. Maar nee de fles zelf lekt bij de schoefdop. Als ik melk maak en ik schud de fles de dan loopt de melk langs de schroefdop eruit..ook loppt de melk eruit als ik lisanne de fles geef

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat gek, ik heb ook avent flessen en dit probleem nog nooit gehad alleen als ik zelf de speen er niet goed op had gedraaid. Misschien is de schroefdop kapot waardoor hij niet goed meer afsluit?

5. Niet meer actief

Kan je niet helpen, hier lekken de flessen niet, ik had 6 125ml flessen en heb nu 6 250 ml flessen van Avent en nergens problemen mee gehad, sorry.

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wat je kan proberen is voordat je de speen erop draait eerst tegen de draairichting in draait en dan pas dichtdraaien. Als dat niet helpt gewoon contact opnemen met Avent.

7. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik maak altijd voordat ik de speen erop draai de schroefrand van de fles droog, anders lekken mijn flessen ook altijd. Nu heb ik er nooit last van.
    Maar misschien is dat jouw probleem niet!?

8. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    gebruik je de echte spenen van avent erop?
    want ik had eens etos spenen gekocht en toen had ik t zelfde probleem..
    met aventspenen nooit geen last gehad..

9. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Laatst een keer gehad, toen ik de dop niet goed had aangedraaid en madam heel hard om NU eten brulde ;). Vergat even dat ik het met 1 hand had gedaan, dus er liep eea langs.
    Verder nog nooit lekkage gehad.
    Even contact opnemen met Avent, volgens mij hebben ze wel een goede klantenservice. Ik heb eens wat gevraagd per mail over spenen en toen belden ze me de volgende dag terug.

10. marjan123

marjan123 Actief lid

10 feb 2007
    171
    0
    0
    Hier wel lekkages bij de Aventfles, superirritant! Hoe hard je 'm ook dichtdraait (en vervolgens niet meer loskrijgt, ahum), toch blijft het lekken. Ik word er gek van soms. Het lijkt aan de schroefdop te liggen want ik heb er nu een aantal vervangen door schroefdoppen van kleinere Aventflessen (toch niet meer nodig) en nu minder lekkages.

11. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Eens in de zoveel tijd heb ik er ook last van. Komt omdat er dan een korreltje opvolgmelk poeder tussen zit. Dus eerst de rand van de fles schoonmaken en dan pas de dop erop draaien. Werkt prima. Verder geen klachten over Avent.

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Gewoon even contact opnemen met Avent. Ik heb het zelfde probleem gehad en kreeg keurig nieuwe schroefdoppen thuis gestuurd.

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hier hetzelfde probleem. Met meerdere Aventflessen, dus nieuwe flessen laten sturen heeft denk niet zoveel zin, vroeg of laat lijken ze het allemaal wel te krijgen.

Oplossing van dit probleem is een slag tegendraaien, tot je "klik" hoort en dan pas vastdraaien. Even testen of het lekken over is. Lekt hij nog, dan nog eens tegendraaien en weer vastdraaien. Net zolang tot het lekken gestopt is, maar meestal is het na 1x tegendraaien wel verholpen..

Deel Deze Pagina