Iemand ervaring met een fles opwarmen bij Ikea Amersfoort? Ons mannetje krijgt KV en ik ga morgen een dagje Ikea-shoppen
Bij ikea's hebben ze altijd wel een magnetron! Maar een andere tip voor je (doe ik altijd). Koop een kleine thermoskan/fles (mijne komt van de xenos) en doe daar gekookt water in. Speel thuis even met de hoeveelheid koud/gekookt water en neem dan als je op pad gaat een flesje koud water mee. Als je dan koud en gekookt mengt en dan de KV er bij doet heb je altijd en overal een flesje op goede temperatuur Ik doe het zo zelfs voor de nachtvoeding(en). Alles staat dan al klaar op haar kamertje en ik hoef er niet voor naar beneden. Ideaal!
Top dames! Bedankt Kan ik met een gerust hart naar Ikea... En meteen een thermoskan kopen want die heb ik dus niet
Hema heeft ook een fijne waar 300 cc in kan. Ik neem altijd ook een flesje koud water mee en dan in de thermosfles goed warm en eventueel dan wat koud erbij doen.
Ikea heeft ook thermosflessen Maar in elk restaurant staan meerdere magnetrons. Je hoeft dus alleen maar fles en poeder mee te nemen. Water hebben ze nl. ook in Ikea.