fles opwarmen in vliegtuig

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by sidmick, Feb 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,806
    4,191
    113
    weet iemand of ze kant en klare voeding kunnen opwarmen in het vliegtuig? Of kun je alleen maar warm water krijgen? Het leek mij zo handig om die kant en klare pakjes van nutrilon mee te geven (koud drink mijn meisje ze niet)

2. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

Feb 24, 2007
    530
    0
    0
    Dat kunnen ze hoor! Ik heb tijdens het vliegen ook gewoon potjes olvarit op laten warmen, geen probleem.

3. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ze kunnen het opwarmen, duurt alleen iets langer om dat ze het in een pannetje heet water opwaremn kan niet in hun magnatron....

4. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Wij hebben namelijk geen magnetron aan boord. Alleen een oven. Maar de flessen worden idd in warm water gezet. Duurt dan ook wat langer dus even wat eerder geven. Sommige maatschappijen hebben een speciale flessenwarmer, maar transavia niet.

5. Ik had zo'n pakje kant en klaar spul bij van Nestlè, fruitflesje geloof ik. Daar zit een lekker smaakje aan, en dat lustte Jelle wel koud.
    Maar ik heb verder gewoon poeder meegenomen voor onderweg, heet water vragen is sneller en gemakkelijker volgens mij.

6. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Heet water komt uit een grote container onderuit het vliegtuig en wordt niet dagelijks verschoond. Het wordt wel gebruikt voor de koffie en thee, dus er zal niet iets mis mee zijn.

7. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    is het niet een idee om gewoon een fles koud water mee te nemen en een thermoskan met kokend water en deze dan te mengen? hoef je ook niet zolang te wachten ;)

8. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja alleen mag je thermoskannen met kokend water bij de meeste maatschappijen niet meenemen omdat het niet duidelijk is dat het om babyvoeding gaat.

9. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    je zou wel alvast kokend heet water in de fles kunnen doen en dan een thermozak erom en in een andere koud water en een lege fles mee om te megen...
    een klein flesje water los komt niet door de douane heen....

Share This Page