moet je de kleine na de borstvoeding ook een boertje laten doen? want mijn moeder zegt van wel maar in t ziekenhuis zeiden ze van niet toen ik snachts moest blijven. als ze te vol zit spuugt ze het gewoon uit.
ik heb wel eens gehoord dat het met bv niet hoeft, maar je kunt het toch gewoon proberen? Mijn vriendin laat haar baby niet eens na de fles boeren...
Toen ik nog borstvoeding gaf, lief ik Keano wel altijd een boertje doen, of in ieder geval ik hield hem wel ff overeind, maar als er niks kwam was het ook goed. Liefs, misspuma
Nick kan heftige boeren laten na de BV. Soms komt er ook helemaal geen boer, maar meestal toch echt wel.... Karin
Ik deed het wel hoor en 9 van de 10 keer kwam er een flinke boer uit. Milan huilde ook vaak als ik hem meteen neerlegde, als ik hem liet boeren was hij veel rustiger...Nu had ik enorm veel voeding, het spoot er gewoon uit bij het begin van de voeding, dus was het moeilijk verwerken voor mijn ventje, waardoor hij wss wel eens wat lucht mee slokte. Mss is dat wat minder als je wat minder stuwing hebt...
Ik geef Joris altijd even de tijd om te boeren, maar vaak komt er niets. Van de 6 voedingen laat hij na twee voedingen een enorme boer, die komt ook vaak heel snel als ik hem overeind hou. Heel soms geeft hij een mondje terug, als hij heel gulzig gedronken heeft. En als er een boer dwars zit merk ik dat door huilen of vechten aan de borst.
Ik hou Fleur na 1 borst altijd even omhoog voordat ze aan de andere begint ...en soms laat ze 1/2 keiharde boeren niet te geloven ..maar idd. volgens mij hoeft het niet
kailynn boert meer en harder na bv dan fv, dus ik zou het wel doen anders krijgen ze last van de lucht in de darmen, en het kan er maar uit zijn toch? ik doe het ook tussen de 2 borsten door even boeren dan is er weer mee plek in de maag.