Iemand bekend met deze site?

Discussie in 'Verzorging' gestart door ilseroc, 7 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
  2. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    De stoel ken ik niet.
    Maar heb er paar maanden terug wel een buggy gekocht.
    Hele snelle levering, volgens mij 1/2 dagen na betalen was tie al binnen.

3. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Ik denk dat de site wel goed zal zijn. Alleen zou ik dat stoeltje niet kopen. Ik heb even in de testresultaten van de anwb gekeken en daar kwam hij al niet eens in voor. Ik vind ook dat de zijwanden erg ver uit elkaar staan bij het hoofdje dus weinig steun bij evt botsing oid. Ik denk dat je beter iets meer geld uit kan geven of evt 2e hands een beter stoeltje kan kopen ( die goed uit de test komt) Dit stoeltje vind ik er nog goedkoper uitzien dan bijv de nania die bij de Hema en vaak de karwei of gamma verkocht word. Ik heb nooit echt een goed gevoel bij dit soort stoeltjes.
    http://www.anwb.nl/binaries/pdf/auto/tests/kinderzitjestest/kinderzitjestest-2010/a-tabel_2007-2008-2009-2010.pdf

Heel veel succes
    Groetjes Kim

Ps wat knap dat hij zo lang in de maxi cosi heeft gelegen. Wij zijn met 10 mnd overgegaan op de tobi omdat hij niet meer paste en eigenlijk ook niet meer wilde hihi.

4. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Dank je wel voor de link :D
    Alleen een beetje jammer dat de stoeltjes vanaf 160 euro gaan die in de test staan ;)

Maar daar heb ik idd niet over nagedacht..dat de hoofdsteunen ver uit elkaar staan, bij een botsing schud ie dan alle kanten op!
    Ik ga nog maar even verder kijken...

In principe past ie nog wel in de maxicosi en hij vindt het ook nog prima om er in te zitten maar het wordt nu wel tijd voor een groter stoeltje, zit ie dan toch even wat ruimer in :D

5. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Dat is snel inderdaad!
    Ze zijn niet duur iedergeval ;)

6. marjan77

marjan77 Bekend lid

goede ervaringen met deze webwinkel!

7. mamasim

mamasim Actief lid

8 mrt 2009
    255
    0
    0
    Ken de winkel en het stoeltje niet. Maar als je een voordelig en betrouwbaar autostoeltje wil, kan ik je de maxi cosi priori sps aanbevelen. Bij de baby dump zijn ze te koop voor 95 euro.
    Dat scheelt toch wel wat met de andere merk-stoeltjes en ik ben zelf hartstikke tevreden over het stoeltje. Kan in verschillende standen gekanteld worden, is makkelijk te bevestigen en mijn mannetje zit er prima in.

Succes met je zoektocht!

8. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    toevallig van de week de maxi cosi priory gekocht, bij de prenatal stond ie voor 99 euro en dan met de 15% korting sticker erop waren we 85 euro kwijt :D

Superstoel vind ik!

9. mamasim

mamasim Actief lid

8 mrt 2009
    255
    0
    0
    Mooi dat je geslaagd bent!!!

Deel Deze Pagina