omdat ons manneke morgen 6maand is heb ik een pak frisocomfort 2 gekocht. nou zie ik net op het pak staan dat je de voeding ook voor 24uur klaar kunt maken....maar wat ik nou niet snap is dat je de voeding bij comfort 1 niet per 24uur klaar kunt maken. heeft iemand toevallig ervaring met comfort 2 voor de hele dag klaar te maken? zo ja hoe doen jullie het dan maken? alvast bedankt
ik heb hier geen ervaring mee maar zou het persoonlijk ook niet doen. ivm bacterievorming in de koelkast, ookal sluit je het netjes af. als je gewoon je poeder in een poedertoren schept per voeding en t water kookt per flesje houd je de bacterievorming minimaal
dat doe ik nu wel, maar ik dacht het is wel makkelijk als dylan naar de oppas gaat. voor thuis maakt het niet zoveel uit want hij krijgt toch nog maar 3 flessen waarvan 1 bord pap.
hmm dan lijkt het me helemaal niet prettig (persoonlijk). als je dan onderweg bent word de fles warmer omdat hij uit de koelkast is en vervolgens word de fles er weer in gezet en weer koud.
dat zal opzicht nog wel meevallen aangezien ik wat heb om het koud te houden en mijn pa&ma (oppas) wonen maar 4 minuutjes rijden hier vandaan. maar ik denk dat ik gewoon toch maar per fles blijf maken.
Ik heb geen ervaring met friso comfort 2. Maar merk wel dat de gewone friso twee met zelf nutriton erbij voegen wel indikt maar niet steeds dikker wordt zoals bij friso 1 en nutriton. Maar dit is een observatie van mij ik heb zelf nooit voor 24 uur voeding klaar gemaakt. Wel het laatste beetje melk gegeven na haar slaapje en dit was niet dikker geworden.