Ik vind het ook wel weinig, die van ons zit nog 4 flessen (8, 12, 16, en 19 uur) en half potje fruit en groente en een halve boterham. Maar goed, als je kindje het zelf aan geeft dan zal het wel goed zijn. Die van ons geeft nog aan dat ze de melk veel te lekker vind om weg te laten. Misschien kan je op een andere manier zuivel aanbieden: gewone melk, yoghert of een toetje
Geef je overdag dan geen flessen meer? Volgens mij ga je rond de 8 maanden van vier naar drie flessen en pas rond de 11-12 maanden naar twee flessen. Het lijkt mij dus wel wat weinig, als je dochter nog maar net 7 maanden is.
Als ze hem niet meer wil, dan houdt het op. ze geven het zelf aan. het minimum aan opvolgmelk wat ze binnen moeten krijgen is 300cc, als je daar aan zit is het goed, anders vit D bijgeven. je kunt proberen om na het avondeten wat yoghurt of kwark te geven, is toch weer wat extra zuivel. groetjes, Miranda
mijn dochter haar schema is dit ongeveer half8 fles 200 half elf wat drinken en een half koekje half 1 ongeveer 200 fles half 4 ook ongeveer potje fruit half zes warme hap toetje na ik ga nu proberen of ze rond 7 uur nog een flesje wil hoop het wel maar die van 22.00 krijg ik er gewoon niet in ze slaat hem weg kan er ook niks aan doen
Wij zijn ook rond die tijd de avondfles gaan verschuiven. Om 22 uur kregen we C niet goed wakker, dus kreeg hij hem voor het slapengaan, zo rond half 8.. Dan kreeg hij zonder problemen nog een hele fles op. We eten meestal rond half 6..