Mijn zoontje word in oktober 1 jaar en sliep al vanaf dat hij 7 weekjes oud was de nacht door! (wij heel blij mee ) MAar het is nu gewoon hopeloos!!!! Hij komt elke nacht vanaf 3.00 ongeveer en dat gaat de hele nacht zo door... Blijft vaak net zolang door gaan totdat hij een fles gehad heeft..., dus misschien is t toch honger..?! Dit is al weken trouwens...! We zijn onderhand bek en bek af, dus wilde een pyamapapje gaan proberen s'avonds, misschien dat hij dan net wat meer gevuld is en dan wel de nacht door blijft slapen.... Heeft iemand ervaring met pyamapapje? Ik weet dat t zoete bende is etc etc, maar ik ben onderhand op en heb alles al geprobeerd en niks lijkt te werken! 'Hij Lust trouwens geen gewone halfvolle melk, geen bambix meergranen en heb alle smaakjes al geprobeerd die lust ie ook niet..., dus dit is zo'n beetje t enigste wat over blijft... Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Dat kreeg hij voorheen wel altijd, en ging goed, maar krijgt dit al een tijd niet meer, en sliep voorheen op zn gewone voeding wel door, we hebben t daarna nog wel een paar x geprobeerd ivm evt wel weer doorslapen, maar veranderde niks hij bleef komen s'nachts...
Hallo ccwomen, Eerst bij het brillentopic elkaar al tegen gekomen en nu bij de pyama-papjes. Ik heb thuis 3 deskundigen zitten die het altijd erg lekker hebben gevonden. Nu drinken ze het eigenlijk nooit meer, heel soms vragen de oudste twee wel eens of ze een papje mogen voor het slapen en dan krijgen ze een allebei een half pakje. Dat is echt feest dan. maar dat is misschien 2 keer jaar nog maar. Met de jongste ben ik het ook eens gaan proberen toen hij ook na een fles opvolgmelk met rijstebloem midden in de nacht wakker werd en toch nog honger had. Was met het pyamapapje gelijk over, dus bij ons heeft het gewerkt. Op den duur deed ik 50/50 halfvolle melk en pyamapapje. Dat was ook prima. Hoe laat geef je de laatste voeding? Als dat vroeg op de avond is, zou je ook eerst kunne proberen dat later op de avond te zetten, maar misschien heb je dat al geprobeerd...... Nou, sterkte ermee. Die gebroken nachten zijn echt killing, i know! Ps: hoe gaat het met de bril van je zoontje? Houd hij hem goed op? Groetjes esther
Hoi Esther! Leuk je hier weer tegen te komen oké dus bij jou werkte het wel... Ja joh die nachten zijn drama en ben gebroken onder tussen Pfff! Ik ga vanavond gelijk zo'n papje proberen! En de fles later heb ik al een paar z geprobeerd maar maakt geen verschil helaas! En met roan z'n bril gaat het goed!!! Hij houd m eigenlijk de hele dag op nu!!! Dus dat gaat helemaal goed!!!