Wie heeft er ervaring met Nutrilon Goede Nacht?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Mamma van Finn, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Ik vroeg me af wie er ervaring heeft met Nutrilon Goede Nacht? Op dit moment geven wij ons zoontje tussen 22.00 en 23.00 een fles standaard (180 + 6) met drie schepjes pyjamapapje maar dit is naar mijn mening nogal zoet en chemisch en eigenlijk geef ik liever iets anders (maar wat 'm wel de nacht doorhelpt). Nu las ik dat nutrilon goede nacht ook een verzadigd gevoel geeft maar hier zijn niet allerlei smaakjes en aroma's aan toegevoegd.
    Maar de grootste vraag is natuurlijk: slapen jullie baby's er ook echt lekkerder op door? :)

2. Meara

Meara Niet meer actief

Hier was het geen succes. Ze kreeg vreselijk krampjes en hele harde ontlasting

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb het ook gebruikt maar johannesbrood pit meel vond ik zeker fijner en goedkoper en dat werkte beter,de substantie was ook er raar je ziet echt de tarwe erin ofzo...
    Dat verstopt de speen als en gek

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb een keer de Nutrilon infolijn gebeld om te vragen wat er nou precies in die Goedenacht zit. Het is gewoon opvolgmelk met rijstebloem. Dus als je aan je gewone opvolgmelk wat rijstebloem toevoegt, heb je hetzelfde en het is nog goedkoper ook.

Julie heeft 1 pak Goedenacht opgemaakt, daarna ben ik gewoon rijstebloem gaan toevoegen aan de laatste fles. Ik kan niet echt zeggen dat ze er echt veel beter van doorsliep...ik dacht dat toen wel, maar achteraf had ze misschien evengoed geslapen met een gewone fles. Ik zou zeggem probeer het gewoon uit. Pyjamapapje vind ik teveel suiker bevatten, wat activeert en dus zeker niet geschikt is om voor de nacht te geven naar mijn bescheiden mening.

5. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Miffy77,

Ja van dat pyjamapapje ben ik het helemaal met je eens maar we wilden iets proberen omdat hij opeens weer twee nachtvoedingen vroeg terwijl Finn normaal gesproken van 8 tot 6 op z'n laatste voeding kon teren. Dan toch maar rijstebloem of johannesbroodpitmeel proberen.

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ja, wij hebben het gebruikt. Het is een tijd lang een product geweest wat je bij een volle spaarkaart van Etos kreeg. Het is gewoon melk met rijstebloem en dat gebruikten wij. Mijn zoontje vond het vooral lekker. Nooit ergens last van gehad. Doorslapen deed hij al vanaf 6,5 week dus daarvoor hebben we het niet gedaan.

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Mijn buurkind kreeg er echt een super Goede Nacht van: die stuiterde de hele nacht lang...

Deel Deze Pagina