Hallo, Ik zou graag willen weten hoe oud jullie kindje waren toen ze zelf de fles vast ging houden tijdens het eten.
Vanaf een maand of 8, maar alleen als ze in de wipstoel half ligt. Ze kan hem nog niet rechtop houden.
Het lukt hier sinds een week of 2. Daarvoor probeerde ze het wel maar kwam het er meer op neer dat ze hem uit haar mond mepte Maar het idee dat je die fles op moet tillen om te kunnen drinken dat dringt nog niet zo hoor, dus alleen als ze in de maxicosi ligt ofzo, gaat het goed.
Vanaf een maand of 5 kon hij de fles zelf iets ondersteunen. Maar echt vastpakken met een maand of 7. En rond de 8 maanden kreeg hij hem ook zelf in zijn mond.
ik heb voor alyssa de handvaten van avent gekocht. die kan je om de fles van avent doen en dan kan alyssa hem al goed vasthouden. het enige nadeel nu is dat alyssa het veel te leuk vind om er mee te spelen. echt drinken doet ze niet, maar ik denk dat als ze weet dat het geen speelgoed is en door heeft dat er melk in zit het al een stuk beter gaat. de fles zonder handvaten kan ze wel vasthouden, maar ze mept hem vaak uit dr mond. we houden nu samen de fles vast en dat gaat meestal prima. liefs doris