Dag Iedereen, Het schema van mijn dochter ziet er als volgt uit. 6.00 fles 200 ml 10.00 heel potje fruit 13.00 fles 200 ml tussendoor roosevice 17.00 heel potje groenten 19.00 fles 200 ml 23.00 fles 165 ml Mijn vraag is kan ik de fles van 23.00 laten vervallen,ze drinkt soms de 200 ml niet eens helemaal op en ik moet haar altijd wakker maken om 23.00 maar ze drinkt de fles nog wel op. Het lijkt me wel lang om van sávonds 19.00 tot de volgende ochtend 6.00,maar ik kan de fles niet later geven want daar is ze dan echt te moe voor. wat vinden jullie? Edit moderator: gelieve de tekst in gewoon lettertype te plaatsen en niet vetgedrukt
Ik zou de fles er nog niet afhalen. Misschien kun je de fles van 23.00 wat eerder geven? Bijv om 22 uur.
had je al geprobeerd hoe laat ze komt als je de voeding van 23.00 niet geeft? hier was dat ook zo alleen gaf ik de fles dan om 20.00 en toen sliep hij door tot 7.00 zal dat eens proberen en kijken wanneer ze weer komt voor de fles
Ik denk dat je best kunt proberen de laatste fles te laten vallen. Dat hebben we bij Liam een week geleden gedaan en het ging gelijk goed. We moesten Liam ook wakker maken voor de laatste fles, ging steeds moeilijker, al maakte hij altijd wel de fles leeg als hij eenmaal wakker was. De voedingen van overdag hebben opgehoogd naar 210 + 7 en dat gaat met gemak op.
wij hadden toen allang al die laatste fles laten vervallen maar dat kwam meer bij toeval dat het zo uitkwam en ze pardoes ineens doorsliep. de dag erna ook niet wakker gemaakt voor die laatste fles en zo is ze eigenlijk over gegaan naar 4 flessen en kreeg ze de laatste fles zo tegen 8 uur waarschijnlijk doordat we haar wakker moesten maken voor die late fles werd ze elke keer uit haar diepe slaap gehaald of in ieder geval half want darvoor sliep ze nog niet door, tot we haar dus eigenlijk lieten liggen met het idee van nou ja we zien wel hoe het vanavond (lees vannacht) gaat.