In werkelijk alle winkels bij ons in de buurt is de Nutrilon Omneo niet op voorraad en voorlopig ook niet meer geleverd. Dit had te maken met hamster-gedrag van andere landen. Echter wat is nu handig, ik moet nu iets gaan kopen omdat het bijna open is. - Nutrilon Standaard proberen (we hadden omneo ivm moeilijke ontlasting) - Van een andere merk deze variant gaan gebruiken, en dan heeft mijn voorkeur Kruidvat en Friso (ivm winkels in de buurt) Daarom bijv. geen AH eigen merk, niet in de buurt. Wat denken jullie ervan? Ik heb vandaag een paar dorpen verder nog het laatse pak van de Omneo kunnen kopen maar zij hadden verder ook niets meer op voorraad, dus dit gaat niet werken zo, overstappen zal wel moeten denk ik.
Als je nog voeding hebt kan je het mengen met voeding van een ander merk. Het is niet ideaal maar je moet wat! Door het te mengen voorkom je dat de darmpjes van slag raken. Eventueel is er ook nog Hypoallergeen, is licht verteerbaar, maar weet niet hoe en wat met omneo voeding. Ik heb ook wel is voeding via marktplaats gevonden, nog dicht en met een goede datum... moet je alleen wel aandurven! Hoe oud is je kindje, als hij bijna 6 maanden is kan je misschien ook wel overstappen op standaard... ook dmv mengen. hmmmm misschien heb je niet heel veel aan mijn antwoord
Er schijnt een probleem te zijn met die voeding qua verkrijgbaarheid als geven ze dat bij nutricia niet toe.Vriendin van mij kon het in Delft en bergen op zoom niet krijgen en heeft contact gezocht met nutricia.Die stuurd haar nu 2 pakken op.Vanuit nutricia hebben ze Delft en omgeving ook afgebeld en niks te krijgen. Zij zei wel dat de Hyperallergeen het meest in de buurt komt van de Omneo.Mocht het vaker voor komen dat je mis greep kon ze het best die nemen ipv de standaard.
ook belachelijk !! Ik gebruik ook de omneo. Alle andere voeding is veel te dun voor mn zoontje en zit met 8minuten in zn buikje. Die omneo is dikker waardoor hij meer moeite moet doen. Ik ga dus morgen gelijk even kijken in de supermarkten hier in de buurt en kijken of ik noig wat kan bemachtigen ! En indd de HA lijtk nog het meeste op de omneo, dus zou ik die nemen als je pak leeg is. Liefs
Vriendin heeft aan nutricia gevraagd of het kwam door de nieuwe verpakking die er aan komt maar dat was niet waar zei die vrouw daar.Maar wel stom toevallig dat het "overal"op is.Wel gaf ze aan dat ze het ook niet vond kunnen en een notitie van zou maken maar daar schiet je niks mee op als je zonder zit lijkt mij.Dus tip kan je het niet vinden,bel desnoods je omgeving af en dan nog niet bel nutricia voor voeding.
Misschien dat ik dadelijk dan eens naar Nutricia bel. Maar kan ik dan niet beter van een andere merk de 'omneo/comfort oid ' variant nemen? Omdat hypoall. weer heel iets anders is/ Bedankt voor jullie reacties!
Kindje is nog maar 3 maanden pas geweest dus ja, nog te vroeg om over te schakelen. (nr 2 staat er wel overal maar ja dat heb ik niets aan)
EVMI - Nieuws: Handel in melkpoeder: lege schappen in Nederland Het is geen toeval dat het op is, de melkpoeder wordt opgekocht om met winst door te verkopen aan landen als China, waar de kwaliteit van melkpoeder heel slecht is. Supermarkten die signaleren dat mensen met abnormale hoeveelheden aan de kassa komen, moeten contact opnemen met de fabrikanten.
Hier hetzelfde probleem maar dan met Nutrilon AR. Die is bij ons alleen op voorraad bij de Etos. Wat je nog wel kan proberen is de apotheek. Bij ons is het namelijk wel mogelijk om het te bestellen bij de apotheek. En als je die voor 14.00 uur besteld dan hebben ze het de volgende dag in huis.
misschien raar maar misschien hebben ze bij de dokterspost de voeding wel nog staan? Die hebben ook altijd een kleine voorraad, daar heb ik ook nog wel eens voeding vandaag gehaald toen het hier onverhoopt op was.
ik heb gevraagd ana mn schoonmoeder te kijken bij haar in de plus. Daar was het op en er stond een kaartje bij: tijdelijk niet leverbaar. Hier in de supermakt stond nog wel wat dus heeft ze 2pakken voor me meegenomen. Net was ze in de makro en daar stond ook nog en heleboel, alleen de prijs was 14,95 voor 1 bus. Dus heb ik haar maar niks meer mee laten nemen. Ik heb in ieder geval weer 2 pakken zodat ik even vooruit kan en mijn zoontje is bijna 6 maanden dus dan kan ik straks mooi gelijk overstappen op nummer 2... xxx