Heey meiden, Ik kwam er vanmorgen achter dat ik geen flesvoeding meer heb voor L.iam.. de fles vanmorgen kon er nog net uithalen,, tussen de middag heeft hij geen fles meer en vanaaf heeft hij pyjamapapje,, morgen vroeg heb ik alleen geen voeding meer.. er zijn hier geen winkels los op zondag en de apotheek heeft geen voeding.. iemand een idee hoe ik dit het beste kan oplossen? Hij krijgt friso standaard 2 en is 11 maand. Liefsz 8)
Morgen ochtend om 8 uur bij de winkel staan en een nieuw pak kunstvoeding kopen? Iemand in je buurt die ook een kleine heeft vragen om wat poeder te lenen? Morgen ochtend een keertje koemelk geven, dit 'mag' ook gewoon op deze leeftijd. Andere apotheek proberen of die friso kv 2 verkopen? Morgen ochtend een pyamapapje geven voor een keertje? Verder geen inspiratie.
hij krijgt om 7 uur een fles die hij niet kan missen dan is hij de hele tijd aan het huilen,, iemand die ik ken heeft een kleine,, jammer genoeg,, hier is maar 1 apotheek in het dorp ( klein dorpje ) heb maar 1 pakje pyjama pap ( gratis proef verpakking ) mag gewone halfvolle melk? moe je dat mengen met water? Liefsz 8)
Je kan het mengen met water, maar moet niet. Dan geef je hem dat gewoon met een broodje ofzo erbij en dan om 8 uur naar de winkel op kunstvoeding te halen zodat ie daar evt ook nog lekker wat van drinken. Apotheek in een ander dorp proberen bedoelde ik .
dat kan ik ook proberen jah! thnx meis!! ik probeer hem morgen wel eens wat melk naast zijn brood te geven en dan even snel voordat hij naar het kdv gaat voeding halen thnx!! haha ik weet wel dat het me niet weer overkomt haha Liefsz 8)
Precies, altijd zorgen dat er 1 op voorraad staat ! Zo doen wij dat altijd, mede omdat we ook een tijd gehad hebben dat een pak met meer dan de helft erin weggegooid werd ! NOrmaal kan je het nog zien als de helft op is dat je dan nieuwe koopt, maar dat werkte bij ons dus niet. Succes in ieder geval, misschien hebben ze op het kdv ook kv? Dan kan je het halen nadat je hem opgehaald hebt. En anders zou ik het dus doen zoals ik al zei, om 8 uur snel even een pak halen ! Succes nogmaals !
haha jah normaal heb ik ook een extra pak maar ben de laatste week zow druk geweest dat het me er helemaal bij in geschoten is thnx meis! Liefsz 8)
Haha, succes in ieder geval! Als je trouwens even in het algemene voedingsgedeelte kijkt, kan je heel wat topic's vinden dat de meeste cb's melden dat kinderen vanaf ong 11 maanden koemelk mogen ipv kunstvoeding. Als je tenminste in cb adviesen geloofd, haha, maar dat doe jij wel he ! Normaal gesproken, word overigens wel geadviseerd op vitamine D bij te geven als je koeien melk geeft en geen kunstvoeding. Maar vooruit gezien het maar een keertje is zou ik er geen flesje voor gaan kopen !
jah meestal volg ik het wel op niet altijd hoor ander had L.iam nu nog de 8 maand potjes gehad vit.D krijgt hij al de R is in de maand dus dat is geen probleem haha ben benieuwd of hij de melk lust lol Liefsz 8)
Ze hebben op de H.A. post altijd ook nog voeding! hier tenminste wel. Heb het nog niet gehad maar mijn buren wel laatst. En bij sommige benzine pompen hebben ze ook kunstvoeding staan.
heey meiden! Ik heb vanmorgen een flesje halfvolle melk gegeven en dit was binnen 4 min op hij vond het heerlijk Liefsz 8)