Fles voeding

Discussie in 'Voeding' gestart door kima, 3 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje.
    Mijn zoontje van 4 wk oud heeft van af het ziekenhuis nurtilon hypo-allergeen gehad deze hebben wij 2 weken ook gebruikt.

We zijn over gestapt op kruidvat standaard voeding, maar omdat me zoontje nu nog al last heeft van krampjes vroeg ik mij af om kruidvat hypo-allergeen voeding te halen en dit te gaan mengen met met standaard poeder of juist alleen die te geven?

Is dit een idee of zouden jullie dit niet doen?
    Kun je eigenlijk gewoon poeder met elkaar mengen?

We gebruiken nu ook VSM druppels voor krampjes en het badje buik wrijven, fietsen enz...

Alvast bedankt,
    Gr

2. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Het beste is om een keuze te maken met een bepaalde voeding en het daarbij te laten, dus niet meer switchen. Ze zeggen dat je de krampen alleen maar verergert. De darmen moeten zich immers weer aan een andere samenstelling aanpassen. Welke fles gebruik je? Heb zelf dr. Browns, helpt bijzonder goed omdat ze geen lucht binnenkrijgen tijdens het drinken. Ook lees ik alleen maar positieve dingen over deze flesjes.

3. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    ik heb een difrax fles met kleinste speen, deze werd mij aangeraden door de verloskundige omdat me zoontje nog al snel dronk en juist daardoor veel lucht mee kreeg.
    Bij deze fles gaat dit als nog erg goed, dus verwacht ik eigenlijk niet dat het daar aan licht....

Deel Deze Pagina