Ik heb de Sangenic nappy wrapper. Op zich prima ding maar ik krijg met geen mogelijkheid de zakken doorgeknipt zeg maar als hij vol zit. Ik druk het schaartje in en draai dan de knop aan de buitenkant een keer rond. Maar er gebeurt helemaal niks. Wat doe ik fout? Zit de emmer dan bijvoorbeld te vol ofzo? Heeft nog iemand dit probleem? Ben benieuwd.
Zijn het verder wel handige dingen? Heb er ook een gekocht namelijk, ze zagen er wel handig en hygienisch uit... Liefs Monique
ik heb het ook wel eens.. trek dan de zak gewoon los, of knip hem even los. Miffy: ze zijn erg handig!
Wij hebben een sangenic van drie jaar oud, ook eentje met paarse rand, en idd dat snijsysteem vergt meer of één draai rondom. Verder een goed ding hoor! Als ze wat groter worden en de kakbroeken ook dan moet je hem vaker legen maar in het begin is het echt een luxe. Nu, momenteel dan toch , wordt hij niet voor pampers gebruikt, maar staat hij gewoon in de badkamer en doet dienst als badkamervuilbakje ; watten, oorstokjes, zakdoekjes, inproppen en wegdraaien
Je moet eerst de luier wegdraaien als het deksel nog open staat. Dan is de zak strakgespannen zeg maar. Als je dan het deksel dicht doet en gaat draaien met het schaartje ingedrukt, zou het goed moeten gaan. Ik heb er geen moeite mee.
Ik vind het ideaal . Om een beetje te besparen, gebruiken wij hem alleen voor de poep-luiers. En dan doe je dus vrij lang met 1 zo'n verpakkingsring. Ideaal. Je ruikt echt niets.
Hm ik weet niet hoor... Heb gisteren echt tien keer gedraaid en alleen een scheurtje. Het lijkt wel of dat schaartje niet 'hapt' in het plastic ofzo.
Hmm raar, je draait toch in de juiste richting? Anders een keertje naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt?!
Hier deed ie dat ook. Maar je moet echt zorgen dat het plastic strak staat. Geen enkel kuiltje. Dat was hier tenminste de oplossing.
een tip voor degene die deze willen aanschaffen http://www.kinderwebwinkel.nl/sangenic- ... ts_id/1594 als je onderaan voor dat je op toevoegen klikt, even in het balkje veranderd +cassettes, krijg je die ook goedkoper, en geen verzendkosten! nog tot eind maart is deze aanbieding!
ja ik heb bdat ook maar dan heb je niet de orginele zakken ofwel ? want daarbij lukt het doorknippen met de deksel niet veder zijn het erg handige dingen ik ben er erg blij mee