Landal - de lommbergen

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by bereke, Nov 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Hallo,

Is er iemand die recent hier gelogeerd heeft? Hoe was het? Veel te doen met kleine kindjes? Zwembad en bungalows proper?

Ben benieuwd!

2. bereke

bereke Niet meer actief

Moet dus de lommerbergen zijn hé :p.

3. bereke

bereke Niet meer actief

Niemand? Oh ben zo enthousiast en wil onmiddellijk boeken maar zou toch eerst willen weten of het daar wel oké is qua hygiëne en aan te raden is met onze kleine kindjes. Dus dames help me out please :p:D.

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    wij zijn er 2jaar geleden geweest en vonden huisje netjes en zwembad leuk

5. bereke

bereke Niet meer actief

Ah oef toch iemand die daar geweest is :p! Fijn om te lezen dat het blijkbaar goed bevallen is :).

6. bereke

bereke Niet meer actief

Verder niemand ervaring?

7. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

Jul 28, 2010
    2,028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    4 jaar geleden alweer, geen kinderen toen. Leuk park, leuk zwembad. Huisje was pas vernieuwd, dus netjes en schoon.

8. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Welke is dat ook alweer? In welke plaats?

9. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Oh ja, dat is inderdaad het park waar ik twee maand geleden ben geweest. Was echt een superleuk weekend! Het zwembad is groot, goed op temperatuur. Er is een groot indoor speelparadijs en een leuke plaza met meerdere restaurantjes, soms live muziek etc. De huisjes zijn niet superluxe maar wel gezellig en lekker warm.
    Wij hadden een babypakket gevraagd met box, campingbedje etc. Ideaal hoor. Ook genoeg te doen in de buurt, wij zijn naar de outlet geweest in Roermond (10 minuten rijden) en naar Dusseldorf. Ons zoontje was toen 7 maand.

Wel even opletten! Sommige huisjes zijn alleen bereikbaar via een trap. Wij hadden dus zo'n huisje en moesten elke keer met kinderwagen de trap op en af. We mochten trouwens gewoon ruilen hoor toen we het hadden aangegeven maar we waren net helemaal geinstalleerd dus hebben zelf besloten om te blijven. (lees: mijn man had alle spullen net in het huisje gezet toen ik lopend met kinderwagen aankwam en begon te zeiken over de trappen maar hij had dus echt geen zin om alles weer naar boven te slepen).

10. bereke

bereke Niet meer actief

Oh dank je meiden! Klinkt goed! Ook bedankt voor de tip ivm de trappen.

Ik krijg meer en meer zin om te boeken. Nog even wachten of schoonzus en broer meekunnen en dan ga ik toch echt boeken hoor! Kijk er al naar uit om eindelijk nog eens ergens te gaan logeren :)!

11. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Toen wij er waren was het slecht weer (echt veel regen etc) maar we hebben ons alsnog heel erg goed vermaakt. Zowel in het huisje als op de plaza. In het huisje lekker tv gekeken en ontspannen en buiten het huisje dus dagjes uit gedaan. S avonds een keer zelf pannekoekjes gebakken en een keer pizza gehaald op de plaza. Er is ook een hele grote buitenspeeltuin trouwens, met kastelen en bruggen over het water.

12. bereke

bereke Niet meer actief

Zinaa, klinkt goed! Merci voor je antwoord :).

13. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

Jul 28, 2010
    2,028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Oja in je tuintje eekhoorntjes voeren

14. bereke

bereke Niet meer actief

Weekendje is geboekt. Nu maar hopen dat het meevalt en onze meisjes zich gaan amuseren. Maar ik denk het wel!

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden!

Share This Page