Hallo, Is er iemand die recent hier gelogeerd heeft? Hoe was het? Veel te doen met kleine kindjes? Zwembad en bungalows proper? Ben benieuwd!
Niemand? Oh ben zo enthousiast en wil onmiddellijk boeken maar zou toch eerst willen weten of het daar wel oké is qua hygiëne en aan te raden is met onze kleine kindjes. Dus dames help me out please .
4 jaar geleden alweer, geen kinderen toen. Leuk park, leuk zwembad. Huisje was pas vernieuwd, dus netjes en schoon.
Oh ja, dat is inderdaad het park waar ik twee maand geleden ben geweest. Was echt een superleuk weekend! Het zwembad is groot, goed op temperatuur. Er is een groot indoor speelparadijs en een leuke plaza met meerdere restaurantjes, soms live muziek etc. De huisjes zijn niet superluxe maar wel gezellig en lekker warm. Wij hadden een babypakket gevraagd met box, campingbedje etc. Ideaal hoor. Ook genoeg te doen in de buurt, wij zijn naar de outlet geweest in Roermond (10 minuten rijden) en naar Dusseldorf. Ons zoontje was toen 7 maand. Wel even opletten! Sommige huisjes zijn alleen bereikbaar via een trap. Wij hadden dus zo'n huisje en moesten elke keer met kinderwagen de trap op en af. We mochten trouwens gewoon ruilen hoor toen we het hadden aangegeven maar we waren net helemaal geinstalleerd dus hebben zelf besloten om te blijven. (lees: mijn man had alle spullen net in het huisje gezet toen ik lopend met kinderwagen aankwam en begon te zeiken over de trappen maar hij had dus echt geen zin om alles weer naar boven te slepen).
Oh dank je meiden! Klinkt goed! Ook bedankt voor de tip ivm de trappen. Ik krijg meer en meer zin om te boeken. Nog even wachten of schoonzus en broer meekunnen en dan ga ik toch echt boeken hoor! Kijk er al naar uit om eindelijk nog eens ergens te gaan logeren !
Toen wij er waren was het slecht weer (echt veel regen etc) maar we hebben ons alsnog heel erg goed vermaakt. Zowel in het huisje als op de plaza. In het huisje lekker tv gekeken en ontspannen en buiten het huisje dus dagjes uit gedaan. S avonds een keer zelf pannekoekjes gebakken en een keer pizza gehaald op de plaza. Er is ook een hele grote buitenspeeltuin trouwens, met kastelen en bruggen over het water.
Weekendje is geboekt. Nu maar hopen dat het meevalt en onze meisjes zich gaan amuseren. Maar ik denk het wel! Bedankt allemaal voor jullie antwoorden!