BV kleding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Gentle, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Voor de komende zomer ben ik op zoek naar wat simpele BV tops. Niet te ingewikkeld, gewoon een paar t-shirtjes of hempjes, zodat ik niet altijd 2 dingen over elkaar aan hoef te trekken, zeker als het warm is.

Helaas heb ik tot nu toe eigenlijk alleen maar behoorlijk dure dingen gevonden, of voor een speciale gelegenheid. Daarbij heb ik sowieso gewoon niet zoveel kunnen vinden. Iemand nog tips w.b. goede webshops die wat van dit soort dingen verkopen?

2. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Gat in de markt volgens mij...betaalbare voedingskleding. Ik heb laatst een paar besteld op kleertjes.com, van het merk Boob Maternity. Was (is?) in de aanbieding, maar alsnog niet heel goedkoop voor een simpel mouwloos topje (bijna 3 tientjes). En verder de voedingstops van de Hema, maar dan heb je de keuze tussen zwart of wit en dat was het dan.

3. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Bij H&M hebben ze soms ook t-shirts en hemdjes. Laatst kwam ik een advertentie tegen van de site ikbenmama.nl

Ik voedde in de zomer met een dunne sjaal of luier zodat ik geen twee laagjes over elkaar aan hoefde te doen en we toch wat privacy hadden tijdens het voeden.

4. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Inderdaad bij de H&M, dat vind ik echt fijne, en betaalbare, shirtjes. Van esprit heb je bij de positiekleding ook borstvoedings shirts. Ze staan gewoon tussen de niet-voedings shirts, dus je moet wel even goed zoeken op de site.

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik vond en vind alle gewone shirtjes en tops met een wijde hals en een beetje rekbaar geschikt om te voeden. Evt een dunne doek of sjaaltje ervoor.

6. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Ik heb laatst via bellyfashion voedingskleding gekocht. Was niet bijzonder duur en er is best veel keus . H&M en hema zijn natuurlijk goedkoper maar ik vond de kleding hier net wat leuker!

7. happymama

happymama Niet meer actief

ik heb er 2 van de prnatal maar wat zijn dat pokke dingen . t gat voor je borst is niet groot genoeg en ik heb toch echt geen grote borsten gewoon een B C tje . en ze zijn zo wijt ook voor je buik (ik geef bv en ben niet zwanger hahah ) ook als je voorover bukt heb je inkijk . heb die 3 jaar geleden gekockt voor me dochter te voeden en ben laatst weze kijken en ze hebben nog steeds dezelfde echt maar 2 verschillende en meer niet .
    heb net op de site van kleertjes . com gekeken en zijn idd duur maar ze hebben wel meer zelfs truien zag ik .

8. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik draag alleen bloesjes, topjes en truitjes met knoopjes of een rits. dan heb je geen speciale bv-kleding nodig. gaat bijna altijd mooi discreet, en anders een sjaal of doek erover.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik draag meestal ook een shirt met v hals of een blouse of trui en dan gooi ik een hydrofiel doek over me schouder. ik heb nu maat e e niemand die het ziet

Deel Deze Pagina