hoi hoi, mijn laatste post hier was het bericht dat ik ging stoppen met bv, nadat mijn productie zodanig achteruit was gehold dat ik geen één volledige voeding meer kon geven ben ik vannacht ineens wakker geworden met een lekkende borst! ik heb Ties aangelegd die een aantal flinke slokken nam. dat is meer dan hij de laatste weken dat ik nog bv probeerde te geven eruit kreeg. ik ben 2,5 week geleden volledig op fv overgegaan. waar komt nou ineens deze melk vandaan? niet dat ik het erg vond hoor,(vond het geweldig! ) maar ik vrees dat het eenmalig was... groetjes Marieke
ik lees het wel eens vaker dat ze na het stoppen toch nog steeds lekken. Zou je graag weer willen beginnen? Blijkbaar doen ze het nog.
Nee hoor, als je maar weer aanlegt is het helemaal niet 1-malig. Waarschijnlijk was je op het moment van stoppen zelf nogal moe of niet helemaal gezond en ben je nu hersteld zodat je borsten hun taak weer kunnen oppakken.
vanochtend waren ze toch weer helemaal leeg, jammer genoeg. @Dirksmama, ik weet niet of dat het is, na 2 menstruaties heb ik 5 weken lang geprobeerd mijn productie weer aan te zwengelen dus aan niet fit zijn zal het niet hebben gelegen. ik ga het in elk geval in de gaten houden en proberen maar weer aan te leggen. ik wilde eigenlijk 6 maanden voeden, maar nu ben ik al blij als Ties weer een paar slokjes binnenkrijgt.