Hoi!! Vorige week is mijn zoontje van bijna 5 mnd ziek geweest. Koorts , rond de 39gr. en niet fit. Hij krijgt volledige BV. Sinds vandaag heb ik koorts.. Zojuist 38.5. Hoe gaat het nu met de voedingen? Kan ik afgekolvde melk wel bewaren? Ik voed altijd live maar morgen ( als ik nomaal een werkdag heb) gaat hij altijd naar mijn ouders. Mocht de koots doorzetten( wat ik niet hoop) gaat hij daar gewoon heen ( in principe) en moet ik dus 1x kolven.. Ik ben zoo bang dat mijn productie gaat teruglopen.. Tips?? Thanks!! Groetjes Jellie
Met je melk is niets mis, sterker nog: alle antistoffen die jij nu aanmaakt, komen ook bij je kleintje terecht. Maar ja, nu je ziek bent kán het wel zo zijn dat je eventjes wat minder produceert. Probeer zo veel mogelijk rust te nemen en veel te drinken en zie wat je kunt kolven. Extra kolven is vast niet zo´n fijn plan nu je ziek bent. Misschien heb je nog wat op voorraad? Hoe dan ook, veel beterschap gewenst.
Ik ben 1x zo ziek als een hond geweest, maar heb wel gewoon aangelegd (goed voor de antistoffen idd!) en had geen last van productiedip terwijl alles er van voor en achter uit kwam en ik nog geen slokje water kon binnenhouden.
Hai! Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb 40gr koorts gehad zondag en zweette mijn bed uit.. Kleine man heb ik eel bij me gehad en gevoed wanneer hij wilde. Hij vond zo'n warme mama heerlijk.. beetje slapen en drinken. Het gaat nu eer wat beter. Heb geprbeerd goed te drinken. Als hi dronk hoorde ik het wel gewoon klokken dus vocht heeft hij genoeg gehad, ook aan de plasluiers te zien. Ik kan me voostellen dat er wat minder oeding in zat maar hij heeft genoeg reserve... En hij was na de oeding wel erg tereden dus denk dat het allemaal goed gegaan is. Morgen ga ik mijn bedje maar weer eens uit. Rust heb ik god kunnen nemen want mannetje heeft vrij kunnen krijgen, mrgen ook nog, dus dat is erg fijn! Groetjes Jellie