Hoi Annemarie Mijn dochtertje is nu 2weken en 4dagen en is +/- 500gr aangekomen gister is het consultatieburo geweest en zeiden dat ze best veel al is aangekomen een beetje het maximale, ik geef elke voeding 2borsten en ze zit aan allebei de kanten ongeveer 10min, nou zei die vrouw van het cb dat ze nog maar 1borst mag, ik dacht dat dat gewoon bleef met 2borsten voeden, nou probeer ik dat ook een beetje maar nu begint ze naar een uur al te huilen, kan een baby echt teveel voeding binnen krijgen, en dacht dat het op verzoek voeden was, daar blijft dan niet veel van over hoop dat je er een antwoord op hebt Groeten
Hoi Lizzy, Vind je het goed dat ik (Teddy) je vraag beantwoord? 500 gram aankomen in 2 weken tijd is inderdaad best veel, maar niet te veel. 1 borst per keer kan dan een optie zijn, maar ik wil niet zo ver gaan en zeggen dat je 1 borst per keer MOET geven. Dat je baby een uur na de voeding al weer gaat huilen hoeft niet van de honger te zijn. Vaak zie je bij baby's die veel melk binnen krijgen dat ze ook veel last hebben van krampen. 1 borst per keer kan dan wel zinvol zijn. Voeden op verzoek blijft altijd goed. Misschien heb je wat aan deze info op bv.com Kom je er dan nog niet uit, dan roep je nog maar een keer, oke?