Fles weigeren

Discussion in 'Flesvoeding' started by Chebu, Apr 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Sinds een dag of 2 weigert Nikolai soms z'n fles. Vooral na het spelen. Eerst sabbelt hij wat op de speen en dan gaat hij heel hard huilen. Het lijkt wel of hij de rust niet heeft om te drinken. Ook laat hij veel vaker wat staan. Hij drinkt ze dan weer wel en dan weer niet helemaal op. Eerst als we wat met hem op de arm gelopen hebben wordt hij een beetje rustiger. Op het moment komt z'n 3e tandje door. Ik vraag me af of het daar mee te maken heeft?

2. Marnick

Marnick Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,167
    0
    0
    Lastig! Blijkbaar is er ook niet zo makkelijk een antwoord op te geven, gezien het gebrek aan reacties.

Het eerste wat ik denk, is dat hij in een sprongetje zit, maar dan zou je het gedrag moeten herkennen van eerdere sprongetjes.
    Verder zou het aan de speen kunnen liggen, misschien heeft hij een grotere speen nodig? Het kan zijn dat hij nu teveel moeite moet doen om wat binnen te krijgen. Bij onze dochter had dat ook tot gevolg dat ze er maar mee ophield. Sinds we het gaatje in de speen groter hebben gemaakt, gaat het een stuk beter!

En tja, het kan natuurlijk ook zijn dat hij last heeft van z'n doorkomende tandje.

Heeft hij trouwens nog steeds moeite met de fles of gaat het intussen beter?

Share This Page