Het onderwerp spreekt voor zich en hoelaat geven jullie in de ochtend de eerste voeding? groetjes Martine
Tim krijgt vanaf een maand of 3,5 de laatste om 18.30 en ligt voor 19.00 op bed. af en toe een uitzondering, als ik wat verlaat ben, of als er iets tussenkom. Groetjes Sophia
Bij de tweeling de eerste voeding rond 06.00/07.00 en de laatste rond 22.00/23.00, daartussen de gewoonlijke nachtvoedingen 1 a 2 per kindje. Bij de derde de eerste voeding rond 06.00 en de laatste rond 23.30, daartussen de gewoonlijke nachtvoeding.
Ligt er denk ik ook aan of je borst of flesvoeding geeft... En wat je kindje aan kan. Wordt het vrolijk en levendig wakker is het oke... Ik voede geheel op verzoek bij de tweede... Maar ze hebben bij mij tot een maand of 5 denk ik nog wel een voeding gehad tussen de 22:00 en 23:00... En dan tussen 06:00 en 08:00 denk ik zo... Weet het niet zo precies meer... Groetjes Catheleine
Vind niet dat daar verschil in zit eigenlijk. Volgens mij kijk je gewoon naar je eigen kindje en niet naar kindjes van een ander ! En honger is gewoon lekker wat warme melk. Ongeacht de tijd dat het is, maar vooruit !
Hoi Martine Tim slaapt van 19.00 tot 7.00 Soms word hij om 6.30 wakker, soms pas om 7.30 Ieder kindje is daarin erg verschillend. Als jij de laatste fles geeft, moet je je kindje dan wakker maken? of word je kindje van eigens wakker? Tim was er al vlug aan toe, voorheen gaf ik hem om 22.30 nog een fles, maar moest hem er zelf altijd voor wakker maken. Toen ben ik daar mee gestopt, en als hij dan snachts wakker werd, gaf ik hem zijn speentje, stopte hem weer in en gaf hem een hele dikke kus. Dan jengelde hij even, en viel vervolgens is slaap. Dit hebben we 3 dagen zo gedaan, en sindsdien slaap hij van 7 tot 7. De banner kan je maken, moet je op mijn banner klikken, dan word je doorgelinkt naar de site, daar klik je op banners. Stel je eigen banner samen, kopieer de link, en zet die bij je profiel bij handtekening. Succes. Groetjes Sophia
Ja ik weet dat ik naar mijn eigen kindje kijken maar ik krijg te horen dat 4 voedingen erg weinig is. Ze krijgt haar fles om 21:00 en eerste ongeveer om 7:00 dus ik begon te twijfelen. In de nacht word ze soms wakker maar met een knuffel is ze tevreden en slaapt ze veder.
Is een prima ritme zo toch? En als ze wat ouder is, kan je de flessen wat voller doen,en eentje laten vallen. Ik ken zat moeders die hun kindje nog de fles geven voordat ze zelf naar bed gaan. Als je dat prettig vind, gewoon doen. Ik vind het prettig om een avondje voor mijn man en mij te hebben. We hebben al zo weinig tijd samen, en dan is het heerlijk af en toe een flimavondje samen op de bank, en de kleine in zijn bed. Tim krijgt vanaf vandaag 4 flessen. En vanaf 3 maanden ongeveer kreeg hij er 5, maar als het niet uitkwam omdat hij veel sliep krege jij er 4. Hij is er zeker niet minder op geworden om af en toe een fles te missen. Groetjes
mijn meisje zat met 3.5 maand ook al op 4 flessen en ze doet het er goed op ik merk het wel wat ze wil eigenlijk let gewoon op je kindje als het niet wil dan geeft ze het gauw genoeg aan en geef je een fles extra
ik wil mijn zoon ook graag op 4 flessen. Nu maken we hem om 22.30 uur nog wakker voor nr 5. Hoeveel geven jullie dan? Hij zit nu op 180 ml + 6. Ik ben zo bang dat als ik 4 flessen geef hij te weinig vocht binnenkrijgt.
Ik geef bv en de laatste voeding krijgt hij om 11 uur a half 12 en de eerste ochtendvoeding ongeveer tussen 6 en 7 uur (ligt eraan wanneer hij wakker wordt). Hij krijgt geen nachtvoeding meer sinds een week of drie. Mijn dochtertje kreeg met 3,5 maand flesvoeding en daarbij hadden we ongeveer dezelfde voedingstijden.
hoi Hanna Ik had hetzelfde als jij ik gaf haar toen om 20:00 een voeding en rond 23:00. Meestal was ze wakker tot 21:30 en viel ze dan in slaap en maakte ik haar om 23:00 wakker gevolg dat ze ontroostbaar was omdat ze net sliep. De cb zei geef de laatste dan niet maar dan moet je er waarschijnlijk in de nacht eruit. Maar ze sliep gelijk al door en ik maar haar in de nacht niet wakker. Probeer hem eens te laten slapen en kijk dan wanneer hij wakker word. Groetjes. p.s. grappig onze kinderen zijn op dezelfde dag geboren
Wat leuk en handig want nu weet ik dat het best moet kunnen 4 flessen. Dit weekend gaan we het gewoon proberen. Hoeveel geef je haar dan? 180 ml? Chiel krijgt zijn eerste fles nu om 8.00 uur en de laatste om 22.30. Dan geven we zijn laatste om 19.30 en dan maar afwachten....
Mijn zoontje kreeg de laatste 2,5 maand rond 19.00 de laatste voeding (geef volledig bv), en dan 's ochtends rond half 7/ 7 uur weer. Geen nachtvoedingen. Maar sinds anderhalve week komt hij 's avonds rond half elf nog een keer. Ligt eraan denk ik dat ik nu weer werk, en hij overdag geen 'tussendoortjes' meer krijgt (hij weigert fles, dus ik moet hem live voeden tussendoor...). Denk dat de meeste kindjes wel om voeding vragen als ze dat nodig hebben. Die hier doet dat in iedergeval wel!
maddox krijgt sinds 3 maanden rond een uur of half 8 de laatste voeding en daarna valt hij meteen inslaap tot de volgenden ochtend. om 06.00 ongeveer wordt hij weer wakker..krijgt dan een flesje slaapt weer tot half 8 en dan blijft hij wakker tot een uur of 10.00