Hallo! Op 11 juni ben in bevallen van een flinke meid van 4060 gram en 53 cm. Helaas kwam de bv langzaam op gang waardoor ze is afgevallen tot 3640 gram. Nu na exact 2 weken is ze opnieuw gewogen en 3940 gram. Ik geef volledig bv op verzoek, meestal 1 borst per keer (behalve sávonds en s'nachts dan meestal 2) Er zit nooit meer dan 3 uur tussen de voedingen en ze geeft af en toe een mondje terug (wat er toch op duidt dat ze voldoende binnen krijgt....?) Moet ik me zorgen maken om haar gewicht? Met vriendelijke groetjes!
Hoi, Gefeliciteerd met je dochter! Een flinke meid inderdaad! Kun je aangeven wat de reden is dat je borstvoeding wat lastiger op gang kwam? Ik vind dat ze een heel eind op de goede weg is, kijk even kritisch of ze voldoende plas-poepluiers heeft. (zo goed als alle luiers goed nat en 4 poepluiers per dag) Is je meisje tevreden? Komt ze zelf voor een voeding? Hoe lang drinkt ze aan de borst per keer? Op basis hiervan kan ik een vollediger beeld krijgen. Je kunt sowieso de komende paar dagen de 2e borst ook aanbieden. Neemt ze nog een paar slokken, prima! Kijk het nog een week aan. Waarschijnlijk is ze er dan wel. wil je meer weten, dan hoor ik het graag! Groetjes, Heidi