Herbruikbare knijpzakjes

Discussion in 'Voeding' started by moby123, May 4, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moby123

moby123 Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,040
    271
    83
    NULL
    België
    Heeft er iemand ervaring met herbruikbare knijpzakjes?
    Kan je ze goed vullen en vooral ook goed schoonmaken?
    Vanaf welke leeftijd gebruiken jullie ze?
    Ik heb gezien dat sommige merken ook siliconen tops hebben voor kleinere baby's...is dat wat?

Het lijkt me wel handig voor als ik eens een dagje weg ben met mijn dochter om een fruit-of groentehapje mee te nemen. Het is zeker niet de bedoeling om de zakjes dagelijks te gaan gebruiken.
    Graag jullie ervaringen, ik ben benieuwd!

2. Esje87v

Esje87v Actief lid

Jun 21, 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik gebruik ze regelmatig. Mijn zoon heeft tot voor kort een tijd lang geleefd op knijpzakjes, iets anders moest hij absoluut niet. En altijd zakjes kopen werd toen wat prijzig ;)
    Vullen is makkelijk, en ze kunnen gewoon in de vaatwasser.

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

May 20, 2015
    2,005
    322
    83
    Ik vond het geen succes. Mijn dochter kreeg het er niet goed uit omdat de zakjes terugveren en niet ingedrukt blijven zoals de kant en klare zakjes. Zo zakte alles steeds naar beneden en het zakje schuin houden kreeg ik niet aan haar verstand...
    Maar voor een kind van jouw leeftijd zal dat geen probleem zijn omdat je haar toch moet helpen.
    Vullen en schoonmaken gaan prima.
    Ik heb er dus nog twee zeer weinig gebruikte liggen van squiz, tegen portokosten mag je ze hebben als je wilt.

4. moby123

moby123 Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,040
    271
    83
    NULL
    België
    Even een kleine update...ik heb de knijpzakjes intussen toch gekocht en ik vind het een geweldige uitvinding voor onderweg eens te gebruiken. Mijn dochter is nu 7,5 maanden. Ik heb haar thuis twee weekjes laten oefenen ermee. In het begin had ze niet door dat ze aan het tuitje kon zuigen, maar intussen zuigt ze zo hard dat ze gewoon heel het zakje zelf leegkrijgt, zonder dat we erin moeten knijpen, haha. Geen geklieder en een vrolijke baby :)

5. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik wist niet eens dat die dingen bestonden..
    Waar kan je die kopen???

6. moby123

moby123 Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik heb ze online besteld. Je hebt er van verschillende merken. Ik zal hier geen merknamen noemen, maar die van mij hebben de opening aan de zijkant. Heel handig om te vullen en af te wassen.

7. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    oké bedankt voor de tip

Share This Page