Hoi toch ben ik er weer, ik wordt er zo kriegel van. Vanmorgen eerste fles 180/6 deze heeft ze naar tussenpose op. Toen geslapen van 8.00 tot 11.30 en haar gehaald en de fles gegeven, maar ze dronk deze maar voor de helft leeg, dus 100 over. Toen maar een paar hapjes verse banaan geprobeerd maar ook dat ging niet van harte. Het maakt me zo verdrietig dat het zo gaat, want ik ben een werkende moeder en ik zit wel met de oppas. Maar wat moet ik nu met haar doen? Toen ik een glas drinken had zat ze wel te smakken maar als ik haar iets aanbied duwt ze de fles steeds weg. Ik vind haar een vervelende drinker het klinkt hard maar ze is niet duidelijk ook niet wanneer ze honger heeft en dat is gewoon heel vervelend. Gr Belly
Nu was ik dan even met haar onder de speelgym gaan spelen en toen begon ze op haar onderlip ze zuigen, dus ik die overige 100 gemaakt en jahoor om 12.30 dronk ze deze leeg, en nu om 13.00 wilde ze slapen. Ik weet dat een baby geen klok kan kijken, maar ik vind regelmaat wel prettig ook omdat ze naar de oppas gaat. En ik doe normaal 6.30 11.00 15.00 18.30 en dan 21.30 soms kan het op de dag een half uurtje eerder zijn of later hoor, maar wel deze regelmaat. Maar vandaag dan maar even kijken hoeveel flessen. Gr Belly
hoi, Kindjes hebben wel af en toe een regeldag, hopelijk komt jullie regelmaat snel weer terug. Groetjes Eveline
Hallo Eveline Ik wil toch even iets weten. Nu is het al twee dagen zo dat ik mijn dochter om 6.30 de fles geef en dan laat ze er steeds 100 van staan, dan na een uurtje wilt ze naar bed, ligt ze in bed dan gaat ze huilen en dan ga ik op mijn gevoel af en bied haar dan die 100(nieuw gemaakt) aan en dan drinkt mevrouw deze op. Nu had ik gisterenavond een klein flesje gegeven van 100cc als laatste fles, maar is hier misschien sprake van dat ik die laatste fles kan laten vervallen en dat ze dan wel in de ochtend meer drinkt? Wat is wijsheid. want hoeveel uur kan en mag een kindje van 5mnd zonder voeding slapen snachts. r Des
Hoi Des, Vanaf 4 maanden zijn er geen maximale tijden meer die je kindje mag doorslapen. Wel of geen laatste fles kan dus beiden. Net waar je je het fijnste bij voelt. Als je geen laatste fles geeft als je dochtertje minder gedronken heeft kan het zijn dat ze 's nachts weer een keertje komt. Klinkt inderdaad als een paar regeldagen. Hopelijk gaat het snel over, maar het hoort er dus bij! Niet teveel zorgen maken hoor. Groetjes Linda
Hallo Linda, Nou ik geef haar gewoon nog 5 flessen van 180/6 en tussen de flessen ik voel me er goed bij. En inderdaad pff ze is weer helemaal de oude, ze heeft een zware week achter de rug en vanmorgen dronk ze weer heerlijk de fles leeg, en gisteren heeft ze ook alle flessen leeggedronken. Ook wilt ze nu ineens wat meer hapjes fruit, dus dat is helemaal leuk! Ja ik denk dat ze in die week even een behoorlijke ontwikkeling heeft doorgemaakt,want ik zie ook weer nieuwe dingen bij haar en nieuwe geluiden haha. Maar soms als zoiets gebeurd dan weet je niet meer wat je moet doen,en dan wordt je toch weer even onzeker, gek is dat, omdat iedereen het op zijn eigen manier toch goed doet. Nou ik ga vandaag weer een heerlijke wandeling met haar maken want het is prachtig mooi weer, dus lekker genieten! En als ik weer met iets zit dan meld ik me weer hihi Fijne dag en bedankt. Gr Desi