Wanneer mijn man onze dochter het flesje bv geeft duurt het zoooo lang. Ik moest net even naar de dokter kom ik 3 kwartier later terug is er pas 80 ml uit de fles. Wanneer ik het dan overneem is de overige 100 ml binnen 10 minuten op. Aan zijn houding tov de mijne zie ik ook niets geks. Hebben jullie een idee waarom ze bij hem niet doordrinkt?
Hier was dat in het begin hetzelfde. En bij de papa dronk hij dan nog sneller als bij andere mensen Je dochtertje krijgt borstvoeding (net als mijn zoontje gehad heeft) en zij associeert jouw geur eerder bij eten denk ik. Dat was toch de reden dat wij eraan gaven. Nu gaat het overigens bij beiden ongeveer even snel. De fruit- en groentehapjes gaan overigens raar maar waar nog altijd een stuk sneller bij mij (ook bij de onthaalmoeder en één van de grootmoeders trouwens).
Hier precies hetzelfde gehad! Wat Euhmz al zei, het heeft waarschijnlijk met geur te maken. Wat we hier hebben gedaan was een gedragen shirtje (van mij uiteraard) om haar heen leggen, en dat werkte perfect!