hallo mama's mijn zoontje van 13 weken krijgt nu 5 flessen van 180w en 6 schepjes nou is het zo dat ik hem voor de fles van 23:00uur altijd wakker moet maken hij gaat tussen 20uu en 20:30 naar bedje toe maar ik krijg hem bijna niet wakker en als hij wakker word dan drinkt hij ong 80a90cc en wordt misselijk en valt weer als een blok in slaap nu heb zondag avond niet wakker gemaakt in de hoop dat ie zelf wakker werd maar hij sliep tot 8 uur vanmorgen nu ben ik bang dat hij te weinig voedingsstoffen binnen krijgt als hij het 12 uur zonder flesje moet doen nu weet ik wel dat hij wel wakker word om te eten maar toch ben ik er niet zo gerust op dat hij maar 800cc per 24 uur binnen krijgt nou weegt hij al wel 6.5kg en is 60cm dus een flinke boy zijn hier moeder die zo vroeg de laatste fles lieten vallen of toch wakker maken en dat kleine beetje laten drinken
Op het cb zeiden ze tegen mij dat 4 flesjes genoeg is boven de 6 kilo Ik zou zeggen: geniet van je avondrust
ja dat idee had ik ook wel omdat het wel een flinke knul is hopelijk blijft het zo goed gaan snacht was wel ff schrikken vanmorgen na 13weken een nacht doorslapen haha nu maar hopen dat ie zo blijft slapen en dat het geen kwaad kan
ja heb ik ook gedaan vannacht wel wakker geweest maar dan drinkt ie wel meer en beter van cb kan het ook geen kwaad beter snacht wakker worden en wel eten al savonds een gevecht en spugen