flesje maken gekookt of gewoon kraan water ?

Discussie in 'Voeding' gestart door nancy1981, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Mag ik even inhaken? Hoe zit dit dan met badwater? Daar word ook weleens een slokje van genuttigd. Of is dat dan zo minimaal dat het geen kwaad kan?
    En ik drink weleens van het water van de douche als ik aan het douchen ben, vind het wel lekker af en toe :oops: kan ik dus beter niet meer doen? (gaat een wereld voor me open hier :D 8) )

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    :) ik lig dubbel hier mmmm lekker onder de douche drinken :)
    zo vond ik het als kind heerlijk om een washandje met water uit te zuigen :oops: :oops: :oops:

ik neem aan dat een slokje badwater geen kwaad kan.. Jesse doucht ook met zijn mond open dus daar gaat ook wel eens wat naar binnen haha

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ja, erg he :oops: ? Lekker na het tanden poetsen :oops: ! (geen liters hoor! Zomaar een paar slokjes, of net iets meer als een paar dan ;) :) )

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Whahaha, ja dat van die washand is erg herkenbaar!
    Ik denk dat enkele slokjes niet erg zijn.
    Maar sommigen maken dus flessen klaar met warm kraanwater en dat is dus een behoorlijke aantal liters die een kind in de week binnenkrijgt!
    Lijkt mij dus niet gezond!

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Paar slokjes lijkt me niet erg in vergelijking met liters per week. Bad wordt pas bezwaarlijk als ze het bad als een soort alternatieve luier gebruiken...

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat is hetzelfde als wanneer je in het zwembad wel eens wat water binnen krijgt, tis niet om te drinken, tis niet erg als je een klein beetje naar binnen krijgt...

als je altijd die flesjes voor de kleine maakt met warm water,tel maar uit hoeveel liter per week ze dan naar binnen krijgen...

lijkt mij niet al te gezond maar goed, "tis makkelijk" he ;) iedereen moet datgene doen wat hij of zij wil...

de 1 vindt het klaarblijkelijk geen probleem en de ander doet het niet, dat is ieder voor zich.. :D

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nee, oke, het is me duidelijk! Die paar slokjes die ze hier uit het bad drinken (en die ik onder de douche soms drink) weegt idd niet op tegen elke dag alle flesvoedingen maken met dat water!

8. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo,

Hier ook gewoon koud water uit de kraan!
    Flesje met water in de magnetron, poeder erbij en klaar is het flesje!
    Zo is het ons geleerd door de kraamhulp.
    Het water is hier van zo'n goede kwaliteit dat eerst koken niet nodig is.

Liefs Elly.

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant

Deel Deze Pagina