Hoihoi, Even een vraag mbt borstvoeding: ik denk dat mijn meisje sinds een week al ongelooflijke krampen heeft vanwege dat wat ik eet/gegeten heb (aardbeien, stom!) Nu vraag ik me af: hoelang duurt het voor het in de melk zit die ze krijgt, en hoelang duurt het voor het er weer uit is? Iemand enig idee?
hoi hoi, ik vind dit ook zo moeilijk: de een zegt dat je alles mag en kan eten (borstvoeding.com), de ander weer niet. Wat is het nou? Ik heb hier ook behoefte aan.... De melk wordt gemaakt van ons bloed, dus je mag aannemen dat daar geen hele aardbeienextracten in achter blijven. Maarja, wie ben ik?
Hoelang het in je voeding blijft weet ik niet. Snoopy had er idd een vraag over gesteld bij de lk. @Jane1972: i.p. kun je gewoon alles eten. Als je denkt dat je kindje ergens kramp van krijgt zou je dat even een poosje kunnen laten staan. Als je denkt dat je kindje een kma heeft moet je niet zelf iets weg laten maar contact opnemen met je (huis)arts.
Tnx, ik heb idd even gezocht en gevonden. Ook verder op internet nog even, de meningen lijken wat uiteen te lopen maar iig wel 24 - 48 uur dat het in je systeem en dus je melk zit. Ik neem aan dat het elke dag wat minder wordt, dus ga vanaf morgen weer gewoon vers geven (nu even voorraad aangesproken, zooo zielig die hele heftige kramppartijen!)