Niek is 6 weken te vroeg geboren en hij is nu 7 weken. We hebben nogal een onrustige periode achter de rug en hebben van het cb het advies gekregen rust en regelmaat toe te passen. Daar zijn we deze week mee begonnen. Nu vroeg ik me dus af hoe lang jullie kindjes wakker zijn vanaf het moment dat ze wakker worden, voeden tot het moment dat ze weer gaan slapen. Hier zit er momenteel maar max. 45 min. tussen. Vandaag heeft hij dus erg veel geslapen en ik ben een beetje bang dat hij vannacht veel gaat komen.
mijn meisje is nu 8 weken, geboren met 39.5 en ze is tot nu toe hooguit een half uur na de voeding uit bed, behalve als ze mee gaat op visite of boodschappen doen ze slaapt goed 's nachts trouwens.
Toen mijn zoontje die leeftijd had was was hij ook rond 45 min tot 1 uur wakker. En daarna 2,5 tot 3 uur achter elkaar slapen. En 's nachts ging het ook prima, hij sliep zeker 8 uur achter elkaar vanaf een week of 6. Als hij aangeeft dat hij moe is slaapt hij echt niet te veel hoor. Succes.
Overdag zit er hoogstens 2 uur tussen, s-nachts gelukkig 12... Het is echt een slaapkontje. Je kindje geeft het vanzelf wel aan als het moe is. Succes!
Toen onze dochter zo oud was als jou zoontje sliep ze bijna de hele dag. Ze was hooguit een half uurtje wakker tussen de voedingen door en sliep daarna weer vier uur. Hoort bij de leeftijd hoor.
Soms is mijn zoontje van voeding tot voeding wakker, 3 uur dus! Maar het kan ook zijn dat hij de hele dag ligt te slapen zoals vandaag.
Hier verschilt het ook, meestal is ie 2 tot 2 1/2 uur wakker. Toen ie net zo oud was als jullie kleintje, was ie hooguit 45 minuten wakker per keer.
Hier is er nog geen pijl op te trekken, eergisteren was Jitte zowat de hele dag wakker, met enkele hazeslaapjes van een half uur en gisteren heeft ze weer de hele dag geslapen. Je moet het ergens inhalen, hè?
Mijn zoontje was meestal een uurtje wakker, en dan 3 uur slapen. Mijn neefje die sliep in het begin 3,5 uur. En dan een half uur wakker. Dat begon pas vanaf 3 maanden steeds iets langer te worden.
Toen Roos zo klein was was ze max.30-45 min wakker. Nu is ze 4 maanden en s'ochtends is ze ongerveer 1,5-2 uur wakker,na haar tweede flesje is ze een uurtje wakker en s'middags ook weer 1,5-2 uur. Liefs