Zonder fles weigert hij te gaan slapen. Dat weigert hij sowieso wel vaker maar zonder fles is het echt een drama. Dus krijgt hij mooi elke avond zijn papfles, 220 cc warme halfvolle melk en dan de rest vullen met pap. Flink gat in de speen gemaakt, dan heeft hij hem binnen 2 minuten op. Elke ochtend ook nog de papfles. Hij weigert van een bordje pap te eten, en is zo blij met die fles. Hij heeft ook lange tijd alleen dat gedronken op een dag, verder niks, dus was ik blij dat hij die tenminste dronk. Nu drinkt hij beter en zou hij prima zonder die flessen kunnen, maar ach, hij is de jongste, en ik vind het nog zo'n fijn momentje, hij mag nog wel even klein blijven
Nee, mijn dochter al niet meer sinds ze een jaar ofzo is. Ze eet gewoon avondeten en een toetje, yoghurt meestal. De fles drinkt ze daarna echt niet meer. Die heeft dan echt geen trek meer.
Hier ook niet meer, kort na 1 jaar wilde hij het echt niet meer. Hij nam dan 2 slokjes en dat was het, daar ga ik geen fles voor maken. We doen na het tanden poetsen altijd een verhaaltje lezen en dan slaapzak aan en naar bed.
Mijn zoon is 2,5 en drinkt nog een beetje melk voor het slapen gaan uit een fles. Hij vind het fijn om zo een beetje te ontspannen. Overdag kan hij uit rietjesbekers, bekers, kopjes en glazen drinken zonder probleem. Kan mij het schelen. Ik vind het ook wel handig, omdat hij soms zo druk is dat hij weinig wil drinken overdag, krikt het totaal ml door die fles soms wat op. En hij laat hem ook wel eens liggen sinds kort. Vanavond wou hij liever water uit de rietjesbeker. Ik zie niet in waarom men er een strijd van zou moeten maken.
Dat ben ik met je eens samarinde. Zolang ze het lekker vinden lijkt het me ook gewoon prima. Ik zie dat m'n zoontje er echt nog wel van geniet dus dan blijf ik het ook maar gewoon aanbieden want vind het zelf ook wel een fijne afsluiter van de dag zo samen. Na al die tijd borstvoeding! Nog even lekker knuffelen en beetje warme melk.. Doe nu 50cc melk en dan nog zon 50 water erbij
Wat fijn dat je zo'n tijd hebt kunnen voeden! Ik zou inderdaad maar genieten van dat momentje met zn flesje.