flesje water konijn bevriest

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ons diepvries konijn huppelt nog heerlijk in de tuin.
    Wij hebben een konijnen villa, maar buiten is het veel leuker.Hij heeft vrije inloop ( al 4 jaar trouwens )
    Zijn water bevriest niet omdat hij verwarming in zijn huisje heeft :p Daardoor is het een aangename 5 graden.

Ik leg er trouwens elke dag stro in, maar dan wordt hij vaak woest en duwt hij alles naar buiten. Maf beest.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.146
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Oh ja, ik heb ooit ook zo'n Jan des Bouvrie gehad. Hoe ik de kooi ook vulde na het schoonmaken, 't was nooit goed volgens meneer. Uiteindelijk flikkerde ik alles er op één grote hoop in en dan maakt hij het zelf wel in orde. Haha. Kon ie gerust een kwartier aan het rommelen en schuiven zijn. En de voedster vluchtte dan maar de kamer in, want hij duwde haar gewoon mee opzij. Terwijl zij normaal de baas was.

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hier ook een nogal kieskeurig konijn alles moet precies liggen zoals zei wil als ik haar hok net schoon heb gemaakt en haar speeltjes terug leg etc etc dan gaat alles door het hok heen alle belletjes rinkelen een half uur haha ook zie ik dagenlang strootjes de lucht in gaan die moet daar en die daar... Geweldig hoe ze zo lekker bezig kan zijn..

Onze konijnen buiten duwen ook al het stro uit hun binnenhok ik blijf nieuwe erin doen gekkies hihihi

4. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

:$ Verwarming....zelf ingebouwd of zo gekocht? Zouden onze twee zusjes denk ook wel willen ;).

On-topic: Ik probeer zo vaak mogelijk het water te verversen. Soms wel 5 á 6 keer per dag. Geen verwarming ;), wel lekker veel hooi en het hok is afgeschermd. En ze zijn met z'n tweeën, dus ze houden elkaar ook goed warm.

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Nou is gisteren helemaal goed gekomen ;)

Ochtend het water gedaan, en ben express zo snel mogelijk weer thuis gekomen dus met avondeten thuis en weer vers watern. En voor het slapen gaan weer. ZO en nu net weer, en ze gingen allebei gelijk drinken.

Morgen gaan de nijntjes kennis maken met de sneeuw, ze willen er heel graag uit. (mogen om de dag los lopen in de tuin dan blijven we er altijd bij)

Maar eerst even de nijntjes borstellen dan de sneeuw in, dan goed afdrogen en weer lekker schoon hok in :)

Doe nu steeds extra stro in het hok, maar vinden ze veel leuker om overal neer te gooien haha... dus ze maken er samen lekker een zooitje van :)

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Goed dat het helemaal goed is gegaan gisteren.

Hier doen alle nijnen (5 stuks) het ook nog steeds goed. Gisteren hebben ze weer in de sneeuw gelopen en dan zijn ze helemaal gelukkig. Dit zijn er 2 van de 5:

7. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

stop er antivries in:p

8. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

met ranja en suiker zeker ;)

9. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Mijn nijn vindt het ook heerlijk spelen in de sneeuw

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

M'n kerel heeft er een 15 watt verwarmingselementje ingebouwd. Handig hoor!
    Maar onze buggles heeft nooit op stro, zaagsel of iets anders gezeten.Die mietert het al 4 jaar lang uit zijn hok.

Deel Deze Pagina