Hmmmm.....Ik ben bang dat dat voor ons niet werkt. Denk ik... Finn slaapt zelden tot nooit langer dan anderhalf uur. En kan ook echt nog niet langer dan anderhalf uur wakker zijn. Die anderhalf uur is namelijk al soms te lang... Hoe oud is jouw boefje?
1 dag ouder dan die van jou Deed die van mij ook niet hoor. Uiteindelijk toch gelukt. Sommige doen het vanzelf, maar hij had moeite met de overgang van de ene slaapcyclus (3 kwartier ) naar de volgende. Met een boel geduld, even hene en weer wiegen, speentje.. weer in bed ect is het uiteindelijk gelukt. Het is logisch dathij niet langer slaapt dan 1,5u omdat hij gewend is nu Savonds nog naar bed te gaan. Wanneer hij dit niet heeft, slaapt hij de nacht en pakt hij hem anders overdag, hij moet toch de slaap welke hij nodig heeft verdelen over de dag zeg maar. Het kan hoor dat het niet werkt, maar dat weet je alleen door uit te proberen Het kan dat het zo gepiept is, maar her kan ook dat het echt wel wat moeite en tijd kost...
Hihi 1 dagje maar! Mooie baby's he uit de maand juni hihi Bedankt voor je advies iig. Moet er eens ff over piekeren hoe ik dit ga doen. Had altijd verwacht dat hij zelf een ritme zou gaan bepalen en het ene slaapje korter en het andere langer zou gaan doen. Hoe zou jij het nu aanpakken/hoe heb jij het aangepajt
Haha ja, 23 juni. Idd mooie baby's ❤️ Ik zou het geleidelijk aan doen. Niet ineens een fles laten vallen en de slaapjes veranderen. Ik zou beginnen om bij 1 fles waarvan je denkt.. mwau hier kan hij wel zonder hierin minder te geven elke dag. Dus eerst 150, dan 120 ect. Uiteindelijk vervalt dan die fles. De andere flessen ga je dan om de tijden heen plannen en steeds een stapje dichterbij het tijdstip wat je ongeveer wilt. Die van half 2, naar kwart voor 2/2 uur, dan naar kwart over 2. Ect. Je zult merken dat zijn slaapjes hier omheen gaan vallen tzt, je zult wat moeten gaan rekken. Ik zou het voorlopig even zo doen en hem steeds iets eerder Savonds wakker maken, zodat hij uiteindelijk daar ook op de 'juiste' tijd beland zeg maar en de laatste fles telkens wat vervroegen totdat je uiteindelijk op 19.00u uit komt. In ieder geval stap voor stap en niet in 1 keer alles omgooien ( zou ik persoonlijk niet doen in ieder geval)
ik zou je schema zo laten maar ipv 18.30 bed hem in bad doen, en daarna de fles en naar bedje voor de nacht. dan houd hij gewoon zijn 5 flesjes (want je hebt kans als je nu een fles minder gaat doen dat hij die in de nacht gaat inhalen). als hij straks groente en fruit gaat eten word het schema toch weer anders dus zou nu die flesjes nog lekker zo laten op de tijd van die laatste na dan.
Dat is idd ook een super idee! Hier is het bad echt HET middel tegen tranen, zodra zijn grote teen het water raakt begint hij al te speteren haha
Ja dat zat ik me dus gisteren ook te bedenken. Alle flesjes gaan op en hij heeft er dan in mijn idee echt behoefte aan! Dus als hij elke x om 7 uur wakker is wilt hij daar vast wat mee zeggen haha, dus we gaan met zijn ritme gewoon mee....heerlijke boef! Hij is idd gek op badderen! Vorige week voor het eerst gezwommen was fantastisch
Haha ja denk ik ook dan! Wij gaan denk ik zondag voor het eerst.. hebben jullie ook zon band gebruikt zeg maar?
Ja ging super. Echt meenemen hoor. Niet voor continue maar om ff je armen te rusten. Heb jij trouwens ook al last van het sprongetje?
Ik zelf niet toevallig zat ik er vandaag aan te denken. Hij was erg hangerig de afgelopen dagen en wilde niet drinken. Maar hij is ook ziek geweest en heeft een prik gehad, dus geen idee of het nou daarvan komt of van iets anders. Jullie zoontje wel?
Haha bofkont. Wij, vooral finn en ik dus, hebben er wel last van Ja. Hij zit duidelijk niet lekker in zijn velletje, is hard aan het lachen en dan ineens huilen. Hij schrikt er zelf van. Hij drinkt heel onrustig en verslikt zich dus ook vaak. En het slapen snachts hé, denk dat dat vele wakker zijn daar ook wel bij hoort. Hij is trouwens de laatste dagen dus niet wakker om 7 uur....Zal je altijd zien 😂😂😂 maar hij blijft wel kletsen en mekkeren in de nacht. Ben ondertussen echt drie kwart dood.