magazijnuitverkoop

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door missgroovy, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

2. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    heb dit wel eens eerder gezien. toen vond ik het een beetje vaag internetsite, als je kijkt waar het geregistreerd is bijvoorbeeld. geen .nl of .com.
    waarom worden de adressen pas zaterdagmorgen bekend gemaakt, dat zou toch bekend moeten zijn. vind dat erg vaag.

weet iemand hoe het zit met garantie. Stel dat er iets is, dan zou ik toch graag naar een winkel willen gaan.

maar misschien zijn er mensen die bij eerdere verkopen zijn geweest, en mij kunnen overtuigen dat het zuivere koffie is. vertrouw het niet helemaal namelijk. heb zelf al een kinderwagen dus hoef er ook niet heen.

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Zit wat in....

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ik ben naar 2 van die uitverkopen geweest
    1 waar ik veel spijt van had daar moest ik 2 uur voor in de auto zitten en 1 hier in duiven dat was in een woord geweldig! ik heb daar van alles gekocht een maxi cosi voor 30,- traphekje voor 15,- voedings bh 10,- noem maar op
    deze site staat voor op de pagina van marktplaats en het lijkt me wel dat marktplaats dit checkt voordat ze dit plaatsen teminste neem ik aan van wel, want die eerste waar ik toen heen was gegaan die hadden ook een advertentie geplaatst alleen onder het kopje kinderwagens en toen ik terug kwam heb ik gelijk contact opgenomen met marktplaats en ze hebben die advertentie gelijk verweidert ...
    ik hoop voor je dat het wat is
    succes

5. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    zou er persoonlijk geen kinderwagen ofzo kopen,een hoop fabrikanten doen geen zaken namelijk met particulieren dus als er wat kapot gaat moet je naar een babyzaak en die helpen je vaak niet als de wagen elders gekocht is dus heb je nog niets aan je garantie.......zou het ff goed uitzoeken van tevoren..........

6. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    quinny heeft hele goede service, daar kun je ook rechtreeks reclameren! Als het zoveel geld scheelt, zeker de moeite waard!

7. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    oh als je dat zeker weet is het idd een heel mooie aanbieding 8) en heb ik niets gezegd :)

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Wij zijn in december hier in Duiven naar zo'n uitverkoop geweest. Het was er vreselijk druk. Helaas zat er voor ons weinig bij. De hele bekende merken zaten er bijna niet tussen. (En wij waren er als eerste!)
    Het ging een beetje vreemd. Je kon alleen cash betalen (kreeg geen bon, dus ook geen garantie, denk ik) Maar er was geen controle of je betaald had.

Persoonlijk vond ik het een beetje een vreemde bedoeling. Die man was volgens mij een handelaar die de spullen opkoopt. Dus geen faillissementverkoop!

Voor kleine spulletjes kan je er best leuk shoppen, maar voor de grotere en duurdere dingen zou ik het niet doen (vanwege het ontbreken van de garantie).

Groetjes, Lotte

9. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    klopt lotte ik ben daar ook geweest
    ik ben daar dus wel geslaagd voor een aantal dingetjes en ook voor een maxi cosi merk bebé compfort voor 30,- het ging wel vag dat wel want ik vroeg hoe veel hij kostte en die man hield dat ding omhoog en vroeg aan de man van de kassa hoe duur hij was en die riep 30,- aangekomen bij de kassa zei hij 50,- voor dat ding dus ik zei dat hij net ervoor 30 had gezegd waarop hij zei.. oh ja dat kan ook wel had ik 25 gezegd was het ook goed geweest
    vervolgens gingen we de deur uit en idd geen controle als je een beetje brutaal bent had je zo de helft voorniks gehad... maar goed dat durf ik dan ook weer niet hihihihihi
    maar idd voor kleinere spulletjes kon je er goed terecht heb daar ook een earo sleep gehaald voor geloof iets van een euro of 9...
    ik vond het toch wel de moeite waard en was blij dat ik geweest was ( was gelukkig niet ver rijden)

10. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    is er binnenkort weer zo;n verkoop in duiven? waar vind ik daar meer info over?
    cilia

11. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ik zou het niet weten als dat zo zal zijn dan ga ik er weer heen hoor hihihihi
    ik laat het wel weten anders maar denk het haast niet hoor

groetjes mij...

Deel Deze Pagina