hallo, men zoontje krijgt nutrilon omneo,maar dit is nogal een redelijke dunne melk. ik gebruik de difrax flessen(waar ik heel content van ben) en gebruik de s speen. maar met die s speen is hij nog heel gulzig en flesje is binnen 10 min op. weet iemand welk flesje de kleinste speen heeft? af en toe stop ik even ,maar dan krijst hij alles onder(honger). verdikken kan ik niet ,want hij krijgt die omeo voor de stoelgang en als ik verdik met nutriton dan krijgt hij krampen en weer harde stoelgang... anders had dat de ideale oplossing geweest.
Volgens mij is de kleinste speen van Avent iets kleiner en de kleinste van die Tommee Tippeeflessen (dat is echt een klein gaatje). Maar die passen allebei niet op die van Difrax. Misschien iets van Kruidvat eigen merk ofzo?
Difrax heeft idd geen kleinere spenen. Ik ben overgegaan op Avent toen Jelle Omneo kreeg. Bij Jelle ging het precies zo, en dan was het eerst krijsen omdat hij van mij even moest stoppen met drinken, en later kreeg hij alsnog kramp omdat hij teveel lucht binnen had gekregen... Wat mij opviel toen ik overging op de opvolgmelk van Omneo, is dat deze een stuk dikker is dan de 1. De 2 is een beetje siroop dikte zeg maar. Hier gaat het goed met een 4 speen van Avent, maar ik denk dat de difrax S dan ook goed werkt.. Bewaren dus!
Ik raad een dodie fles aan. Ik gebruikte ook difrax en was in 5-10 min. leeg. Nu doen we er met de dodie fles 20-30 min. over. Ze is versleten als ze hem eindelijk leeg heeft. En we zijn al bij stand 3 nu. Ik heb hem bij de apotheek gehaald, want bij onze kruitvat en dirx hebben ze hem niet. Succes.
hallo, ik heb al een hele serie dodie flessen(rubberen en siliconen spenen) en de avent fles met speen 1,speen 2 allemaal zelfde resultaat. nu ben ik het voorlopig aan het indikken met bambix. nutricia zei(had gemaild)dat ik dit mocht gebruiken als hij niet tegen die nutriton tegen kan. maar doe maar een heel klein beetje in en verdikt toch al genoeg om er een 15 a 20 min over te doen. binne een week mag hij ook voor de eerste keer groentepap hebben (reflux)
hey, het is bambix rijstvlokken (vanille) en op de doos staat dat het vanaf 4 maand mag en nuticia zei ook dat het mocht. ben wel van belgie...misschien dat het hier anders noemt? staat ook op dat het zonder gluten is.
Wij hadden met Tyler hetzelfde probleem, alleen wij gebruikten aventflessen. Als tip van het cb kregen we toen om 2 spenen in elkaar te doen. Wij hebben het niet geprobeert maar wie weet helpt het bij jou! Wij hebben de omneo inmiddels verdikt met jbpm en dan zouden we speen 2 moeten gaan gebruiken, niet dus, binnen 10 minuten leeg die fles, toen maar weer speen 1 en sindsdien voor het eerst dat meneer 15 á 20 minuten over een fles doet! En niet meer spuugt!