Ons zoontje van bijna 1 jaar wil nooit lang in de wandelwagen zitten, hij kan nog niet zelfstandig lopen. Het lopen naar het winkelcentrum toe is geen probleem, maar als ik eenmaal in de supermarkt ben zet hij het op een huilen. Dit is eigenlijk altijd zo geweest. Hij sliep tot 4 maanden nog wel in de wagen maar daarna nooit meer in slaap gevallen ook niet als het zijn slaapuurtje was, dan bleef hij doodleuk wakker tot we thuis waren. Ik probeer om hem drinken te geven, iets te eten en tussendoor maar de boodschappen inladen. Maar pffff het is echt vermoeiend en ik kan hem niet constant eten geven. Als mijn partner er is dan pakt hij hem er wel uit, maar ik kan hem alleen niet de hele tijd optillen.We willen volgende week met mijn neefje een pretpark bezoeken en dan moet hij ook lange tijd in de wagen, maar ik zie er nu al op tegen. Wat kan ik doen?
hmm tja ik zou zeggen doorzetten, niet alles is leuk en dit kan gewoon niet anders, anders kun je de deur gewoon niet meer uit. Noem mij ouderwets maar op zulke gebieden hebben mijn kindjes niks te willen Heb je er wel leuke speeltjes ofzo aanhangen??
Ja heb er zelfs twee aan hangen! Nou goed ik probeer maar vol te houden, als het in de wandelwagen zo blijft dan zal het in de buggy vast niet anders worden. Als ik naar die mama's met slapende en rustige kindjes in wagens kijk....hopelijk binnenkort voor ons ook!
mijn zl wil ook nooit lang in de kinderwagen. Ik draag hem daarom ook vaak in de draagzak, vindt ie leuker. De buggy vindt hij om de een of andere reden een stuk langer leuk..
Rond de een was het hier ook drama. Winkelen ging gewoon niet met hem. Stil staan was helemaal taboe. Slapen in de wandelwagen/buggy heeft ie nog nooit gedaan. Ben dus ook nog nooit een dagje weg geweest met hem. Durf ik gewoon niet aan. Supermarkt heb ik hem al snel in de boodschappen wagen gedaan. Sindsdien gaat dat weer goed. Winkelen is uiteindelijk ook wel goed gekomen. Maar heeft even geduurd. Nu vind ie het prachtig in de wandelwagen. Naar iedereen wordt gezwaaid en iedereen wordt gedag gezegd. Ik heb af en toe het idee dat ik met de koning op stap ben .